همانطور که ما این ویژگی را ایجاد می کنیم، Display & Video 360 به عنوان یک آزمایش کننده اولیه موجود است. و بهعنوان یک راهحل جدید، ما در حال ارتباط و همکاری با سایر پلتفرمهای طرف تقاضا، پلتفرمهای طرف فروش، ناشران و آژانسها هستیم که این ویژگی را آزمایش کرده و برای بهبود آن بازخورد ارائه میکنند. همانطور که ما شرکای بیشتری را وارد می کنیم، شروع به جمع آوری برخی از این بازخوردها کرده ایم.
“OMG به خود می بالد که مدافعان پیشرو در صنعت برای شفافیت کامل زنجیره تامین هستیم. ما معتقدیم که این ویژگی اولین گام عالی برای تایید این موضوع خواهد بود که هیچ هزینه پنهانی در خرید برنامه ای وجود ندارد و داشتن یک صندلی پشت میز بهترین فرصت را به ما می دهد. بر تغییرات مثبت برای تبلیغ کنندگان تاثیر می گذارد.”
– فیلیپ پولاک، مدیر عملیاتی Omnicom Media Group استرالیا
“شفافیت و اعتماد دست به دست هم می دهند و دسترسی و بینش بیشتر به ما در مورد هزینه های رسانه گامی در مسیر درست است. ما مشتاقانه منتظر هستیم که اولین پذیرندگان راه حل باشیم و با Google برای ارائه بازخورد در مورد چگونگی بهبودها همکاری کنیم.” €
– اریک هوچبرگر، مدیرعامل Mediavine
“شفافیت بیشتر در زنجیره تامین تبلیغات دیجیتال از طریق راه حل هایی مانند تایید درآمد ناخالص به شدت مورد نیاز است. به همین دلیل است که ما سرمایه گذاری در ایجاد استانداردهای صنعتی مانند ads.txt، sellers.json، DemandChain Object و buyers.json برای کمک به همه برای بالا بردن سطح اعتماد در خرید برنامهای. ما مشتاقانه منتظریم تا با Google در این راه حل برای حفظ حریم خصوصی کار کنیم و به طور بالقوه این مفاهیم را در مجموعه استانداردهای IAB Tech Lab بگنجانیم.”
– آنتونی کاتسور، مدیر عامل آزمایشگاه فناوری IAB
شفافیت بدون به خطر انداختن حریم خصوصی
همانطور که ما به سرمایه گذاری در راه حل هایی برای ایجاد شفافیت بیشتر در خرید رسانه ها ادامه می دهیم، از حریم خصوصی افراد و محرمانه بودن قراردادی شرکای خود نیز محافظت می کنیم. شفافیت و حریم خصوصی نیازی به تضاد ندارند، به همین دلیل است که Confirming Gross Revenue فقط از دادههای مورد نیاز برای تأیید دریافت هیچ هزینه پنهانی استفاده میکند. برای کاهش خطر شناسایی کاربر، این ویژگی به جای ترکیب دادههای سطح گزارش دانهای، به مجموع درآمد ناخالص متکی است.
اجرای استانداردهای صنعت
این راه حل مبتنی بر سال ها کار برای افزایش شفافیت در تبلیغات برنامه ای است، از جمله اقداماتی که ما برای ساده سازی پلت فرم های خود و توضیح ساختار هزینه های خود برداشته ایم. در سالهای اخیر، ما همچنین در استانداردهای شفافیت صنعت در سراسر کسبوکارهای سمت خرید و فروش خود، مانند ads.txt / app-ads.txt، sellers.json و SupplyChain Object شرکت کردهایم. برای مثال، اخیراً دادههای SupplyChain Object را به Ads Data Hub آوردهایم تا به بازاریابانی که از Display & Video 360 استفاده میکنند کمک کنیم تا مراحل برداشت خود را قبل از ورود به سایت ناشر ببینند.
این ابتکارات در کنار هم به شرکای دید بیشتری نسبت به تبلیغات دیجیتال می دهد. این میتواند به اطلاعرسانی تصمیمات خرید، بهبود شفافیت پیشنهادات و تقویت تشخیص تقلب کمک کند. با این حال، ما می دانیم که کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد.
یک تعهد مستمر
تأیید درآمد ناخالص بخشی از تلاشهای ما برای رسیدگی به نگرانیهای ناشی از عدم شفافیت است که از ناشران، آژانسها، تبلیغکنندگان و تنظیمکنندهها شنیدهایم. طی چند ماه آینده، ما به کار با صنعت برای شکل دادن به این راه حل جدید و به طور گسترده تر، ابتکارات برای القای اعتماد بیشتر در تبلیغات آنلاین ادامه خواهیم داد. ایجاد شفافیت بیشتر برای تبلیغکنندگان، آژانسها و ناشران، هسته اصلی رویکرد ما است. ما از مشارکت دیگرانی که میخواهند برای پیشبرد اینترنت با پشتیبانی تبلیغاتی که برای همه کار میکند با یکدیگر همکاری کنند، استقبال میکنیم.