روندهای برتر Y2K
علاقه به جستجو برای وسایل مدرسه هر ماه اوت در ایالات متحده افزایش مییابد و با جستجوی مظنونین معمولی: پوشههای فایل، جعبه مداد، دفترچه یادداشت و کلاسورهای سه حلقهای افزایش مییابد. امسال، جستجوهای محصولات پرطرفدار به سبک Y2K متمایل شده است.
بازگشت (بسته) به دهه 2000
وقتی دانشآموزان به کلاس درس فیزیکی میروند، آماده خرید کالای اصلی بازگشت به مدرسه هستند: یک کوله پشتی کاملاً جدید. جستجو برای سبکهای سرگرمکننده Y2K مانند «کولهپشتی پروانهای» در ماه گذشته 190 درصد افزایش یافت و «کولهپشتیهای فلزی»، یکی دیگر از ظاهر نمادین Y2K، 90 درصد در طول مدت مشابه رشد کرد. در همین حال، جستجو برای “کوله پشتی قدیمی” در این ماه در ایالات متحده به رکورد بالایی رسید.
مورد علاقه آشکار
لوازم جانبی شفاف و شفاف علامت تجاری سبک اوایل دهه 2000 بود. اکنون، زیبایی شناسی واضح راه خود را به وسایل مدرسه پیدا کرده است: جستجو برای “نوشته های واضح” قبل از فصل بازگشت به مدرسه بیش از 250٪ افزایش یافته است، “جعبه های بنتو شفاف” در حال حاضر در حال ترند هستند و جستجوها برای “” €«مدادی شفاف» در بالاترین سطح خود قرار دارند.
نخ های برگشتی
Y2K همچنین در روندهای پوشاک بازگشت به مدرسه پیشرفت کرده است. علاقه جستجو برای “لباس جین گشاد” در این ماه 650٪ افزایش یافته است، در حالی که جستجو برای “گیره های پنجه،” “تاپ قلاب بافی” و “کلاه کامیون دار” به بالاترین سطح خود رسیده است. همچنین میتوانید انتظار داشته باشید که دانشآموزانی را با سایر کلاسیکهای اوایل دهه 2000 مشاهده کنید – مانند «تی بچه» که امسال 40 درصد افزایش یافته و «گیرههای موی پروانهای» 80 درصد افزایش یافته است.
دکوراسیون خوابگاه بد بو
برای دانشجویانی که به کالج می روند، تزئینات اتاق خوابگاه در اولویت است. علاقه جستجو برای «دکور اتاق Y2K» در ماه گذشته نسبت به دوره زمانی مشابه سال گذشته 80 درصد افزایش یافته است. سبک های کلاسیک از اوایل دهه 2000 در کالاهای خانگی خود را نشان می دهد – برای مثال، جستجو برای “فرش های خندان” در ماه گذشته 15٪ افزایش یافته است. دکورهای بازیگوش نیز در حال افزایش است، با جستجوی “مبلمان بادی” 10% افزایش یافته است و “در تاریکی ستاره ها برای سقف می درخشد” طی ماه گذشته بیش از دو برابر شده است.