6 تاکتیک اساسی بازاریابی استارتاپی که هر کارآفرینی باید بداند

این مقاله شش استراتژی بازاریابی مبتدی را ارائه می دهد که می تواند شانس بازاریابی بسیار کارآمد با ROI را افزایش دهد. اولین حرکت بازاریابی که یک استارتاپ باید انجام دهد ، ایجاد مارک تجاری و تخصص رهبری از طریق پوشش رسانه ای است. لیست ایمیل راه اندازی مناسب می تواند به شما در کسب امتیاز بیشتر ، تبدیل بهتر و رشد سریع کمک کند. گزینه های هدفمند تبلیغات LinkedIn پیشرفته ترین گزینه ها در فضای تبلیغاتی هستند. LinkedIn Sales Navigator یک محصول ممتاز است که به کاربران امکان می دهد بازار مورد نظر خود را جستجو کرده و ببینند با چه کسانی می توان فروش بیشتری برقرار کرد. میزبانی رویدادها می تواند راهی عالی برای ایجاد مخاطب باشد.

تصویر
عکس پروفایل Omri Hurwitz Hacker Noon

@omrihurwitzعمری هورویتز

بازاریاب فناوری ، استراتژیست رسانه ، نویسنده: Forbes ، Times Of Israel ، VentureCation ، Benzinga و موارد دیگر!

بازاریابی یکی از مهمترین جنبه های راه اندازی یک استارتاپ است. با این حال ، بسیاری از کارآفرینان در مورد اینکه چه تاکتیک های بازاریابی برای شرکت آنها بهتر عمل می کند ، مطمئن نیستند. این مقاله شش استراتژی بازاریابی مبتدی را ارائه می دهد که می تواند شانس بازاریابی بسیار کارآمد با ROI را افزایش دهد.

1. پوشش رسانه ای و روابط عمومی:

به نظر من ، اولین حرکت بازاریابی که یک استارتاپ باید انجام دهد ، ساختن نام تجاری و تخصص رهبری از طریق پوشش رسانه ای است.

این شامل:

*یافتن نشریات مربوط به رسانه و …