4 استراتژی ضروری بازاریابی B2B در سال 2021

عکس پروفایل یولیا اوگورودنیکووا هکر نون

@یولیاوایولیا اوگورودنیکووا

رئیس بازاریابی در ابزار برای کارگزاران

به ویژه شرکت های B2B برای ایجاد ارتباطات آفلاین با مشتری ، به شبکه های حرفه ای دنیای واقعی متکی بودند. با این حال ، فروش کاملاً آنلاین جابجا شده و C-suites نیز تمرکز کرده و حتی کمتر قابل دسترسی است.

بیایید صادق باشیم – راهی برای بازاریابی فراگیر B2B وجود ندارد. حتی وقتی دنیا سرانجام به روال عادی خود بازگردد ، مشاغل به واقعیت جدید عادت خواهند کرد. هرگز بعدا آماده نمی شود – در زیر برخی از ملاحظات در مورد چگونگی شروع سفر بازاریابی آنلاین خود آورده شده است.

1. آفلاین دیجیتالی شده است.

بسیاری از مشاغل در حال حاضر با جابجایی کنفرانس های آفلاین خود به صورت آنلاین یا جبران کمبود رویدادهای شبکه ، تعداد وبینارها و پخش های اینترنتی را افزایش داده اند. ارزش آن را دارد که اکنون نیز انجام دهید – چرا یک سکوی جدید ، کلاب هاوس را امتحان نمی کنید؟ اما بسیار مراقب باشید – شرکت در یک رویداد آنلاین بسیار آسان تر از هر زمان دیگری است ، و درعین حال ترک آن بسیار آسان تر است. علاوه بر این ، احتمالاً با چندین کنفرانس و وبینار دیگر بصورت آنلاین رقابت خواهید کرد. یک شرکت کننده ممکن است در هر زمان متصل شود و چند دقیقه کافی است تا در مورد آنچه اتفاق می افتد – و اینکه آیا بماند یا ترک کند ، نظر بدهد.

به برنامه ، زمان بندی و … خود توجه کنید

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور