ساخت یک مدل داده تجارت الکترونیکی MongoDB NoSQL

عکس پروفایل پارچه هکر نون

@غارتگرپارچه

پلت فرم تجارت بی سر و صدا که به مشاغل کمک می کند تجارب خرید در کلاس جهانی را ارائه دهند

تجارت الکترونیکی سهم بیشتری از خرید مشتریان در بازار را به خود اختصاص داده است. علاوه بر الزامات مدیریت یک فروشگاه فیزیکی (مانند ردیابی موجودی کالا) ، فروشگاه های تجارت الکترونیکی چالش های دیگری نیز دارند که عبارتند از: رساندن محصول به مشتری ، استفاده از پردازنده پرداخت و ایجاد روابط با مشتری.

همه این کارها به زیرساخت های تخصصی نیاز دارند ، که به نوبه خود با پایگاه داده شما تعامل دارند. بسیاری از کارایی و کارایی فروشگاه شما به تصمیماتی که درباره ساختار و ذخیره داده می گیرید بستگی دارد. در این مقاله ، ما مزایا و معایب یک پایگاه داده NoSQL را برای برنامه تجارت الکترونیکی شما بررسی خواهیم کرد و در مثال های خود از محبوب ترین گزینه ذخیره اسناد ، MongoDB استفاده خواهیم کرد.

توجه داشته باشید: این تمرین مدل سازی داده ها پاسخی به نظرات هکر نیوز در مورد یک پست قبلی ما در مورد ساخت یک مدل داده تجارت الکترونیکی مقیاس پذیر منتشر کردیم.

پایگاه داده های NoSQL و MongoDB

MongoDB از تراکنش های ACID (اتمی بودن ، سازگاری ، انزوا و دوام) پشتیبانی می کند و ارائه دهنده ابری آن سازگار با PCI DSS (استاندارد کارت داده صنعت کارت پرداخت) است. این یکی از بهترین گزینه های NoSQL برای تجارت الکترونیکی است.

MongoDB همچنین اسناد را با فرمت JSON مانند ذخیره می کند ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور