گوگل و اپل از اقدام مثبت در پرونده هاروارد حمایت کردند | دانش مرکز داده

(بلومبرگ) — گوگل، متا پلتفرم‌های شرکت آلفابت و شرکت اپل در میان تقریباً 70 شرکتی هستند که برای حمایت از برنامه‌های اقدام مثبت که در هاروارد و دانشگاه کارولینای شمالی به چالش کشیده شده‌اند، به دادگاه عالی ایالات متحده شکایت کرده‌اند.

گزارشی که دوشنبه ارسال شد، استدلال می‌کند که تلاش‌های مربوط به تنوع، برابری، و شمول شرکت «به برنامه‌های پذیرش دانشگاه بستگی دارد که منجر به تحصیل فارغ‌التحصیلان در محیط‌های نژادی و قومی متفاوت می‌شود».

در این گزارش کوتاه آمده است: «تنها از این طریق آمریکا می‌تواند خط لوله‌ای از کارگران و رهبران تجاری با شرایط عالی آینده تولید کند که آماده پاسخگویی به نیازهای اقتصاد و نیروی کار مدرن هستند. از زمانی که محافظه کاران اکثریت 6-3 را به دست آوردند، این پرونده ها اولین پرونده های مثبت هستند که به دادگاه ارائه می شوند.

همچنین انتظار می رود دوشنبه یک گزارش جداگانه توسط شرکت های فناوری ارائه شود.

تقریباً به همان اندازه که بسیاری از شرکت‌ها با amicus یا دوست دادگاه امضا کردند، ارائه طرح دعوای اثباتی یک امر تجاری ضروری است مانند پرونده سال 2003 که شامل دانشکده حقوق دانشگاه میشیگان بود. تعداد کمتری به تلاش های مشابه در دو مورد جدیدتر مربوط به دانشگاه تگزاس در آستین پیوستند.

با این حال، این بار، کسب‌وکارها در معرض خطر واکنش محافظه‌کارانه علیه شرکت‌هایی هستند که مواضع مترقی دارند.

حامیان تنوع، برابری، و شمول می گویند که هنوز برای جامعه تجاری مهم است که صدای خود را به گوش دیگران برسانند.

لائل چاپل، مدیر توزیع بیمه در Coalition, Inc. که در زمینه تنوع، حقوق صاحبان سهام و مسائل مربوط به شمول کار می کند، گفت: «این زمان عالی برای دنیای شرکت ها است که فقط در کنار راه ننشینند.

تغییر محیط

در آخرین موارد، دانشجویان برای پذیرش منصفانه در مقابل هاروارد و دانشجویان برای پذیرش منصفانه در مقابل دانشگاه کارولینای شمالیشاکیان می گویند که اقدام مثبت نه تنها به متقاضیان سفیدپوست آسیب می رساند، بلکه به منزله “جریمه ضد آسیایی” نیز می باشد.

UNC پاسخ می‌دهد که نژاد تنها یکی از «ده‌ها عامل» است که مدرسه «ممکن است آن‌ها را در نظر بگیرد، زیرا طبقه‌ای را که در ابعاد مختلف از جمله جغرافیا، موقعیت نظامی، و پیشینه اقتصادی-اجتماعی متنوع است، گرد هم می‌آورد».

این شرکت‌ها در حمایت از دانشگاه‌ها گفتند: «مطالعات تجربی تأیید می‌کنند که گروه‌های مختلف به لطف افزایش خلاقیت، اشتراک‌گذاری ایده‌ها و دقت تصمیم‌های بهتری می‌گیرند».

«این مزایا به سادگی ناملموس نیستند. آنها به نتایج نهایی کسب و کار تبدیل می شوند.

شرکت‌ها استدلال می‌کردند که ماهیت جهانی‌تر کسب‌وکار، امروزه تنوع را حتی از گذشته مهم‌تر می‌کند.

با این حال، محیط به طور قابل توجهی در شش سال پس از آخرین حکم دادگاه عالی در یک پرونده مثبت تغییر کرده است.

هایدی ولش، مدیر اجرایی موسسه سرمایه گذاری پایدار، یک گروه تحقیقاتی سرمایه گذار نهادی، گفت: سهامداران شرکت ها را تحت فشار قرار می دهند تا داده های نیروی کار نژادی و جنسیتی را افشا کنند. او گفت که یک فشار جدید و جداگانه بر انتشار تعهدات عدالت نژادی متمرکز است.

گروه تحقیقاتی Conference Board در گزارشی در می 2022 هشدار داد که بررسی موضوعات بحث برانگیز سیاسی خطرات جدیدی را به همراه دارد زیرا سهامدارانی مانند کارمندان و قانونگذاران شرکت ها را در جهت های مختلف تحت فشار قرار می دهند.

خطرات در این سال آشکار شد که شرکت والت دیزنی از قانون فلوریدا انتقاد کرد که آنچه معلمان و مدیران می توانند با دانش آموزان جوان در مورد تمایلات جنسی پس از فشار شدید کارمندان بحث کنند، محدود می کند.

ران دیسانتیس، فرماندار جمهوری‌خواه فلوریدا گفت که اظهارات عمومی دیزنی علیه قانون را “تحریک آمیز” می‌داند و قول داد که “مقابله با آن” انجام دهد. هفته‌ها بعد، قانون‌گذاران فلوریدا از وضعیت مالیاتی ویژه غول سرگرمی‌اش محروم شدند.

اخیراً، سیدلی آستین نامه ای از گروهی از قانونگذاران ایالت تگزاس دریافت کرد که در آن تهدید به شکایت و مسئولیت کیفری شراکت این شرکت حقوقی جهانی پس از اعلام پرداخت هزینه های سفر برای کارمندانی که به دنبال سقط جنین در ایالت هایی هستند که آنها غیرقانونی هستند، می شود. دادگاه عالی در ماه ژوئن حق سقط جنین در قانون اساسی را لغو کرد.

چاپل گفت: «تکه های متحرک زیادی وجود دارد. “البته شما به بهترین ها امیدوار هستید. شما می خواهید دنیایی را ببینید که در آن از این چیزها به دلیل تأثیری که واقعاً می توانند داشته باشند، قدردانی می شود. اما قطعاً دوره ای از عدم اطمینان است.»

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور