قیف بازاریابی محتوا مجموعهای از پستها است که مشتری بالقوه را در ابتدا با برند شما آشنا میکند و در نتیجه تصمیم به خرید از شما میگیرد. لزومی ندارد که همه پست های قیف یکی پس از دیگری بدون محتوای دیگری بروند. هدف اصلی این نیست که محصول یا خدمات را تحت فشار قرار دهید، بلکه به مخاطبان خود ارزشی بدهید که محصول برای آنها فراهم می کند. شما باید نقاط دردناک مخاطبان خود را درک کنید و در پست های خود به این نقاط دردناک توجه کنید. لازم نیست همیشه از قیف محتوا در 100% پست های اینستاگرام خود استفاده کنید.
کلارا
استراتژیست رسانه های اجتماعی، بازاریاب محتوا با اشتیاق به فناوری و شبکه های اجتماعی
یک قیف محتوا برای برانگیختن علاقه در بین فالوورهای قدیمی شما، جذب افراد جدید و تبدیل آنها به مشتری و خریدار در نظر گرفته شده است.
در این مقاله، در مورد ایجاد یک قیف بازاریابی محتوا در اینستاگرام از ابتدا صحبت خواهیم کرد.
قیف بازاریابی محتوا چیست؟
قیف بازاریابی محتوا مجموعهای از پستها است که مشتری بالقوه را در ابتدا با برند شما آشنا میکند و در نتیجه تصمیم به خرید از شما میگیرد.
قبلاً نمونههایی از قیفهای بازاریابی محتوا را دیدهاید، حتی اگر متوجه نشده باشید که این قیفها هستند. وبلاگ های مختلف، پیام رسان ها، اکانت های اینستاگرام برندها و سایت هایی که …