نکات حرفه ای برای آزمایش نفوذ Crowdsourced

عکس پروفایل Michael Garbade Hacker Noon

آزمایش نفوذ از طریق جمعیت اخیراً به جریان اصلی منتقل شده و آزمایش سنتی نفوذ را جابجا کرده است. نعمت های اشکال ، آزمون های نفوذ از طریق جمعیت به طور فزاینده ای محبوب می شوند. برای محققان امنیتی ، تعداد زیادی گزینه برای شرکت در نظر گرفته شده است ، از برنامه های خودگردان تا شرکت در سیستم عامل های تلفیقی مانند BugCrowd و HackerOne.

اما این مورد در مورد فروشندگان وجود ندارد. مسیر دستیابی به اشکالات ممکن است خیلی اوقات پیچیده باشد و مهمترین مزایای آن همیشه تحقق نمی یابد. در این صورت ، برخی از نکات برتر در مورد چگونگی دریافت بیشتر از امتیازات اشکالات خود چیست؟ در این مقاله شش نکته برتر برای شرکت در یک برنامه Bug Bounty شرح داده شده است.

1. آماده سازی

انتخاب یک تیم باتجربه برای برنامه نعمت خود بسیار مهم است. یک آزمایش موفقیت آمیز نفوذ از طریق جمعیت شامل دو تیم محققان و تیم توسعه است که به طور فعال در برنامه فضل مشارکت دارند. برای یک فروشنده بی تجربه ، شروع کار با یک امتیاز کوتاه مدت و خصوصی می تواند به شما در کسب تجربه در یک محیط کنترل شده کمک کند. تجربه به دست آمده از برنامه کنترل شده به شما کمک می کند تا هنگام استفاده از یک برنامه نعمت عمومی ، چگونگی مدیریت تعداد بیشتری از محققان را در یک محیط گسترده تر برنامه ریزی کنید.

2. فضل …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور