نحوه طراحی برنامه یا وب سایت خود به صورت رایگان

عکس پروفایل Aspiiire ​​Hacker Noon

@آرزوآسپیر

? هی ، چیزهای عاشقانه درباره کامپیوتر مثل من دوست داری؟ مقالات من را بررسی کنید من کانال یوتیوب هم دارم !! ??

اگر برای وقت خود ارزش قائل هستید و نمی خواهید آن را هدر دهید ، باید به جای عجله در برنامه ریزی ، ابتدا وب سایت یا برنامه خود را طراحی کنید.

برنامه هایی که برای طراحی آنها نیاز دارید بسیار آسان و سریع قابل یادگیری هستند.

نه تنها می توانید طراحی کنید بلکه نمونه اولیه آن را نیز ببینید و ببینید که طراحی شما در دستگاه های مختلف چگونه خواهد بود یا حتی می توانید آن را روی دستگاه فیزیکی امتحان کنید.

من دو برنامه را پیشنهاد می کنم:

اما ، باید توجه داشته باشید که Figma در مرورگر شما استفاده می شود و می تواند در همه جا استفاده شود ، حتی اگر از Linux استفاده می کنید. Adobe XD فقط توسط کاربران Mac و Windows قابل استفاده است.

نکته جالب در مورد Figma این است که اکنون می توانید آن را در هر مکان که بخواهید باز کنید. شما فقط به یک اتصال و یک مرورگر نیاز دارید – نیازی به نصب نیست. اگر iPad دارید ، می توانید آن را با برنامه ای به نام Figurative باز کنید. متاسفانه Adobe XD قابل دسترسی نیست ، زیرا برنامه موجود در App Store فقط برای آزمایش نتیجه نمونه اولیه شما استفاده می شود

برای استفاده از Adobe XD باید آن را با همگام سازی Creative Cloud (مکانی که همه پرونده های Adobe خود را در آن ذخیره کرده اید) نصب کنید. می توانید سند خود را از شبکه دریافت کنید.

هر دو نسخه رایگان ارائه می دهند که برای شروع کار بسیار مناسب است.

انشاAالله می خواهیم ببینیم چگونه …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور