چگونه برای چندین کلمه کلیدی رتبه بندی کنیم و ترافیک ارگانیک خود را منفجر کنیم

عکس پروفایل ظهر سید بلخی هکر

@سیدبلخیسید بلخی

سید بلخی بنیانگذار WPBeginner ، بزرگترین سایت رایگان منابع وردپرس است.

هر وبلاگ نویسی رویای داشتن ترافیک ارگانیک گسترده در وبلاگ خود را دارد. اما مسئله این است که ظاهر شدن در نتایج برتر جستجو دیگر به همین سادگی نیست.

در اوایل ، کلمات کلیدی را پیدا می کردید که دارای رقابت کم و بازدید زیاد بودند. و سپس از آنها به صورت استراتژیک در محتوای خود استفاده کنید.

بازاریابان همچنین از یک دسته برچسب کلمات کلیدی متا استفاده می کنند تا به Google بگویند پست برای چه رتبه ای است. گوگل نیز موظف شد ، زیرا در آن زمان ، آنقدر هوشمند نبود که بتواند بفهمد محتوای شما چیست. بنابراین برای درک زمینه خود از کلمات کلیدی متا استفاده کرد.

اما دیگر همه چیز مثل هم نیست.

بر خلاف گذشته ، موتورهای جستجو دیگر فقط از کلمات کلیدی و کلمات کلیدی متا برای رتبه بندی پست های شما استفاده نمی کنند. گوگل هر روز هوشمندتر می شود و اکنون از هوش مصنوعی (AI) برای درک هدف پست شما استفاده می کند.

بنابراین به جای رتبه بندی محتوای شما فقط برای برخی از کلمات کلیدی مرتبط ، اکنون بر روی ارائه تجربه کاربری بهتر با تطبیق نتایج جستجو با هدف جستجوی کاربر متمرکز است. اما این بدان معنا نیست که کلمات کلیدی برای همیشه از بین رفته اند.

اگرچه می توانید بگویید که برای کلمات کلیدی متا ، هنوز هم باید محتوای خود را بهینه کنید تا به Google کمک کند آن را بهتر درک کند. برای آن ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور