راه اندازی قبل از PMF: چگونه می توان آن را درست انجام داد

عکس پروفایل John Lafleur Hacker Noon

@جین لافلورجان لافلور

یکی از بنیانگذاران Airbyte.io ، استاندارد جدید برای ادغام داده های منبع باز

در ابتدای ژوئن 2020 ، ما 2 سال پول کافی داشتیم که بتوانیم زندگی خود را حفظ کنیم و تصمیم گرفتیم که چرخش خود را انجام دهیم. در آن زمان ، ما مطمئن نبودیم كه باید از محصول خود كه درآمد آن بسیار آهسته در حال رشد بود ، دور شویم یا خیر. ما 6 هفته را در حالت اکتشاف کامل گذراندیم تا مشخص کنیم که قدم بعدی ما چیست.

در این دوره ، ما مراحل مختلفی را طی کردیم ، که چندین درس به ما داد که به ما کمک کرد تا چشم انداز نهایی خود را برای ساخت یک موتور ادغام منبع باز باز کنیم. در این مقاله این دروس ذکر شده است. ما خیلی دوست داریم بدانیم که شما درباره آنها چه فکر می کنید و اگر شما کار دیگری انجام می دادید.

در پایان ، یک استارت آپ مناسب برای محصول قبل از محصول تنها کار یافتن تناسب کالا در بازار (PMF) و در نتیجه جستجوی راه حل های مختلف تا حد ممکن هوشمندانه و کارآمد است.

1. کاوش 2 جهت همزمان ، حداکثر

ما 5 نفر در تیم خود هستیم ، از جمله 4 نفر با سابقه مهندسی. اولین قانونی که به ما رسید این بود که همه می توانند هر ایده ای را ارائه دهند. بسیار واضح به نظر می رسد ، اما در واقع چندین پیامد پیش بینی نشده به همراه داشت:

ما می توانیم پس از یک جلسه طوفان فکری با لیستی از 10 ایده روبرو شویم. همه نسبت به ایده ای که بیشترین مشارکت را داشته اند تعصب دارند.

در …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور