Google درباره نحوه استفاده از کلمات کلیدی در محتوا

جان مولر از گوگل پاسخ داد که آیا هدف قرار دادن کلمات کلیدی در H1 ، برچسب های Meta و صفحه به دلیل پیشرفت های جستجو ، قدیمی است. جان ارزش استفاده از کلمات کلیدی (در محدوده) و نگاشت صحیح کلمات را بر روی موضوع تأیید کرد.

س Aboutال درباره تعداد کلمات کلیدی

شخصی که این س askingال را مطرح می کند اظهار داشت که وی “بخشنامه ای” دارد که در آن استفاده از کلمات کلیدی در محتوا مشخص شده است. وی گمان کرد که ممکن است بخشنامه منسوخ شده باشد.

این س theال است:

“من یک دستورالعمل برای استفاده از کلمات کلیدی دارم ، به طور خاص کلمات کلیدی را در برچسب های متا هدف قرار می دهم ، از آن در اینجا در H1 استفاده کنید ، این را بارها در یک قسمت از مطالب استفاده کنید.

و این واقعاً به نظر من قدیمی رسیده است ، خصوصاً با همه پیشرفتهای جستجوی معنایی و همه مادرهای جالب و همه چیزهای دیگر که از لوله می افتند.

question س…ال اساسی ، آیا فکر می کنید این هنوز یک تاکتیک SEO مناسب است؟

یا آیا نباید تمرکز ما بر استفاده از این کلمه کلیدی خاص بارها در صفحه باشد؟ “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

نسبت کلمات کلیدی در محتوا

جان مولر ابتدا به بخشی درباره الزام ذکر کلمات کلیدی به تعداد مشخصی در یک مقاله پاسخ داد.

این یک اشاره به نسبت کلمات کلیدی است که درصد بار ذکر یک عبارت کلمه کلیدی در یک صفحه وب است.

این باور وجود دارد که الگوریتم گوگل به خوبی به محتوایی پاسخ می دهد که کلید واژه هدف را درصد معینی از بار در صفحه نشان می دهد.

به عنوان مثال ، برخی از نرم افزارهای نوشتن محتوا وجود دارند که سایت های دارای رتبه برتر را جستجو می کنند و نسبت کلمات کلیدی را برای عبارات کلمات کلیدی هدف و سایر توصیه ها پیشنهاد می دهند.

ایده ذکر چند بار کلمات کلیدی به اولین موتورهای جستجو از قبل گوگل برمی گردد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

پاسخ جان مولر:

“به طور کلی تعداد دفعاتی که شما از یک کلمه کلیدی در یک صفحه استفاده می کنید ، فکر نمی کنم این واقعا مهم باشد یا منطقی باشد.

وقتی به طور طبیعی می نویسید ، این خود به خود حل می شود. “

استفاده از کلمات کلیدی مهم است اما تمرکز نکنید

مولر در ادامه اهمیت استفاده از کلمات کلیدی را تأیید می کند اما در مورد وسواس بیش از حد در مورد آن نیز احتیاط می کند.

پاسخ مولر:

“و همچنین در مورد کلمات کلیدی منفرد ، من فکر می کنم این چیزی است که من آن را کاملا نادیده نمی گیرم اما در عین حال تمرکز زیادی روی کلمات کلیدی دقیق ندارم.

بنابراین به طور خاص ، مواردی مانند مفرد و جمع یا مانند روش های مختلف نوشتن کلمات منفرد. این چیزی است که احتمالاً لازم نیست نگران آن باشید.

اما ذکر اینکه سایت شما در چه زمینه ای است و نوعی از آن چیزی است که می خواهید برای آن پیدا کنید ، این کاری است که هنوز هم انجام می دهم.

بنابراین به طور خاص ، آنچه که گاهی اوقات هنگام مشاهده مواردی مانند مقالات خبری می بینیم ، اگر سایت خبری واقعاً سئو سایت را درک نکند ، ممکن است آنها به روشی بنویسند که تقریباً بیشتر باشد … تقریباً شبیه ادبیاتی است که شما آن را می خوانید و به نوعی معنی آن را بفهمید ، اما کلمات دقیق مورد استفاده در یک صفحه دقیقاً منطبق بر آن موضوع نیستند.

بنابراین این چیزی است که ، از نظر SEO ، اگر چیزی وجود دارد که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید ، من هنوز هم آن را در یک صفحه ذکر می کنم.

من با تعداد موارد ذکر شده زیاده روی نمی کنم. من از تمام مترادف ها و روش های مختلف نوشتن آن غافل نمی شوم.

اما مانند ذکر آن حداقل یک بار قطعاً منطقی است. “

کلمات کلیدی مهم هستند اما شمارش کلمات مهم نیست؟

مولر ارزش استفاده از کلمات کلیدی در محتوا را تأیید کرد و گفت که این مهم است که کلمات مورد استفاده در یک صفحه متناسب با موضوع باشند. به نظر می رسد که موضوع جالبی برای شنیدن گسترش وی در آینده باشد.

استناد

جان مولر را در علامت 2:16 دقیقه به سوال پاسخ دهید:

https://www.youtube.com/watch؟v=wdE3ElNf4LA

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور