راهنمای مبتدیان بلاکچین: شرایط اساسی و س andالات متداول

عکس پروفایل Bybit Hacker Noon

@بای بایتبایت

بایت با بیش از یک میلیون کاربر ثبت شده یکی از سریعترین رشد مبادلات مشتقات ارز رمزپایه است.

هرکسی که حتی علاقه ای گذرا به آن داشته باشد ارز رمزنگاری شده احتمالاً کلمه “بلاکچین” با مارک تجاری را شنیده است. و بدون شک بسیاری از کسانی که این اصطلاح را می دانند نیز می دانند که فناوری بلاکچین پشت بیت کوین و بسیاری از ارزهای رمزپایه دیگر است.

اما چه چیز دیگری در مورد بلاکچین می دانید؟ چگونه کار می کند؟ چه کاربردهایی دارد؟ و در مورد چشم انداز بلاکچین در آینده چطور؟ همه در این مقاله نشان داده شده است.

فناوری Blockchain چیست؟

فناوری Blockchain را می توان به عنوان سیستمی از دفترهای عمومی غیرمتمرکز تعریف کرد که معاملات را ذخیره می کنند. این اطلاعات معاملاتی در زنجیره بلوک ذخیره می شود – از این رو “زنجیره بلوک” نامگذاری شده است. این رایانه های موجود در شبکه این اطلاعات را از طریق رمزنگاری به اشتراک می گذارند.

Blockchain برای عملکردهای مختلفی استفاده می شود. علاوه بر ارز رمزنگاری شده ، برای مواردی مانند مراقبت های بهداشتی ، قراردادهای هوشمند ، زنجیره های تأمین و وسایل الکترونیکی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در ابتدا ، بیایید به نحوه کار بلاکچین نگاهی بیندازیم.

چگونه بلاک چین کار می کند؟

تمام اطلاعات موجود در بلاکچین در بلاک ها ذخیره می شوند. این بلوک ها هیچ نهاد مرکزی مالک آنها نیستند ، غیر متمرکز هستند. چندین عنصر کارکردهای …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور