تبادل اینترنت DE-CIX اکنون نیویورک را مستقیماً به لاجورد پیوند می دهد

این یک گام کوچک با برخی پیامدهای بزرگ است ، به ویژه برای مشتریان ارائه دهنده خدمات در نیویورک که با خدمات SaaS مانند Microsoft 365 ارتباط برقرار می کنند: سه شنبه ، ارائه دهنده مبادله اینترنت نیروگاه جهانی DE-CIX از طریق پلت فرم اتصال خود در دسترس بودن Azure Peering Services را اعلام کرد. نیویورک.

این حرکت باعث کوتاه شدن سفر بین مشتریان مرکز داده و Microsoft Azure می شود و فقط به یک حرکت می انجامد. این همیشه یک هاپ است ، بنابراین مشتریان می توانند قابلیت اطمینان و تأخیر اتصالات را کنترل کنند.

سخنگوی DE-CIX ، امروز در یادداشتی برای Data Center Knowledge ، توضیح داد: “با Azure Peering Service ،” مشتریان می توانند با عبور از خط مشی ، بهترین اتصال مسیریابی IP را از شبکه خود (به نمایندگی از پیشوند IP) نسبت به همه سرویس های Microsoft طراحی کنند. اینترنت و ایجاد یک میانبر اختصاصی و ایمن مسیریابی. “

مشخصات مشتری معمولی که بیشتر به این سرویس علاقه مند است ، طبق DE-CIX ، شامل شرکت هایی با 1000 صندلی یا بیشتر یا چندین دفتر شعبه با 250 صندلی یا بیشتر است. این کاربران مصرف کنندگان سنگین خدمات SaaS Azure هستند ، از جمله Microsoft 365 (قبلاً با نام Office 365 شناخته می شد) ، Dynamics 365 مدیریت ارتباط با مشتری و تجزیه و تحلیل Power BI.

آیا واقعاً این سطح همتا همان چیزی را ارائه می دهد که بازاریابی DE-CIX آن را “کمترین تأخیر ممکن” توصیف می کند؟ سخنگوی این مورد را مطرح می کند: “این کمترین تأخیر ممکن است به دلیل کوتاهترین و بهینه ترین مسیر از نظر جستجوی شبکه به سمت شبکه مایکروسافت است. علاوه بر این به مشتریان امکان می دهد این اتصال را بدون نیاز به اجرای آن از طریق برخی از سیستم های کاهش دهنده DDoS اضافی ، در شبکه خود ادغام کنند ، زیرا از قبل از اینترنت عمومی جدا شده است. “

به ما گفته شده است که با اندازه گیری اخیر مشتری همکار DE-CIX (نه در نیویورک) ، تأخیر کلی برای اتصالات Azure از 53 میلی ثانیه به 5 میلی ثانیه کاهش یافته است.

گفته می شود که سیم کشی کوتاه ترین مسیر ممکن از ISP به Azure باعث از بین رفتن احتمال به اصطلاح هک شدن پیشوند BGP می شود. وقتی این کار عمداً انجام شود ، توسط افرادی که می خواهند خود را به عنوان بهترین نیت نشان دهند ، این اغلب “شکل دادن به ترافیک” است. این جایی است که یک گزارش دروغین پروتکل مرز مرز دروازه تبلیغ می کند که مقصد اصلی اینترنت ، مانند فیس بوک ، بیش از حد افق هستند این جهت ، زمانی که آنها واقعاً چند هاپ دورتر هستند که جهت.

مسیر را با سیم کشی سخت فقط با یک هاپ در میانه راه و جلوگیری از انتخاب پروتکل BGP در طول مسیر ، شکل گیری ترافیک غیرممکن می کند. کاربران ، DE-CIX به ما گفت ، “قادر به ایجاد یک رابطه BGP / مجاورت مستقیم با مایکروسافت هستند ، و از ایجاد شبکه های میانی در این میان جلوگیری می کنند. بنابراین مایکروسافت همیشه این مسیر کوتاه و بهینه را در مقایسه با سایر مسیرهای اینترنتی موجود ، که معمولاً هواپیماربایی BGP در آنها اتفاق می افتد ، ترجیح می دهد.

“DE-CIX ادامه داد:” همانطور که پیشوند IP مشتری از سیستم های IT یا کارمندان خود که از نظر جغرافیایی در منطقه خاصی واقع شده اند ، ترافیک حمل می کند ، “بدیهی است مهمترین مکان جغرافیایی فیزیکی مایکروسافت که میزبان آن است طراحی و هدف قرار گیرد. خدمات مربوطه ، به منظور کوتاه نگه داشتن فاصله انتقال شبکه تا حد ممکن. “

مایکروسافت Azure Peering Service را در ماه مه 2020 به مشتریان ISP معرفی کرد. از ماه نوامبر گذشته ، طبق گفته مایکروسافت ، این سرویس حدود 16 شریک تبادل اینترنت را در سراسر جهان جمع کرده بود ، فقط DE-CIX و Lumen Technologies به عنوان ارائه خدمات همسان به آمریکای شمالی ذکر شده اند. سخنگو به ما گفت که پیوندهای آن با Azure Peering قبلاً نیز در مادرید ، مارسی و فرانکفورت عملیاتی شده است. DE-CIX گفت ، خدمات به دبی و بمبئی ارائه می شود.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور