Google Audience Expansion vs Optimized Targeting: تفاوت اینجاست

پس از ارسال نامه الکترونیکی به برخی از آگهی دهندگان Google Ads اعلام کرد که به زودی کمپین های Video Action و Discovery با استفاده از گسترش مخاطبان به هدف گذاری بهینه منتقل می شوند ، تبلیغ کنندگان سوالاتی را در مورد تفاوت “گسترش مخاطب” و “هدف گذاری بهینه” Google مطرح کرده اند.

هدف این پست کمک به روشن شدن تفاوت این دو است.

قبل از اینکه به آن بپردازیم ، در اینجا مقدماتی برای کسانی که اطلاعیه را دریافت نکرده اند ، است.

اطلاعیه اصلی Google

در ایمیل اصلی Google Ads آمده است:

“ما در حال انتقال کمپین های Video Action و Discovery هستیم که از گسترش مخاطب برای هدف گذاری بهینه استفاده می کنند. هدف گذاری بهینه ویژگی جدیدی است که فراتر از بخش مخاطب در هدف شما برای یافتن مشتریانی است که ممکن است از دست داده باشید و عملکرد کمپین را بهبود می بخشد. مشابه گسترش مخاطب ، هدف گذاری بهینه شده از بخشهای مخاطب برای اطلاع سیستم ما برای شناسایی تبدیل ها و یافتن گروههای بیشتری از مشتریانی که احتمالاً هدف کمپین شما را تبدیل کرده و می زنند ، استفاده می کند. علاوه بر این ، اکنون ممکن است بخشهای جمعیتی به هدف گذاری بهینه شده برای یافتن تبدیل های بیشتر اضافه شود. “

تبلیغات

ادامه مطلب در زیر

بنابراین دقیقاً چه چیزی تغییر می کند؟

ما با Google تماس گرفتیم تا دقیقاً بفهمیم با این مهاجرت دقیقاً چه عواملی تغییر می کند.

سخنگوی گوگل این نقل قول را به اشتراک گذاشت:

“گسترش مخاطبان Google ، فعالیتهای محدودی را برای بهره مندی از سیستمهای هدف گیری خودکار Google فقط با گسترش مخاطبان انتخاب شده توسط کاربر محدود کرد.

هدف گذاری بهینه الگوی جدیدی برای هدف گذاری خودکار است که می تواند فراتر از هر معیار انتخابی باشد و در عین حال که اهداف کمپین را برآورده می کند ، بهترین مخاطبان را برای یک گروه تبلیغاتی مشخص داشته باشد. هدف ما این است که با انتقال به این سیستم پویاتر ، عملکرد بهتری را برای تبلیغ کنندگان فراهم کنیم. “

اساساً ، تفاوت اصلی بین افزایش مخاطبان Google و هدف گذاری بهینه این است که اولین مورد فقط در هر کمپین خاص فقط مخاطبان را گسترش می دهد ، در حالی که مورد دوم فقط به گسترش مخاطبان خاص نمی پردازد بلکه می تواند با جریان بیشتری در هر منطقه هدف گذاری – مثلاً اطلاعات جمعیتی ، به منظور هدایت بیشتر اقدامات مورد نظر.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به عنوان مثال ، اگر 25-35 را هدف قرار دهید اما 36-45 سال وجود دارد که شاخص های مشابهی را نشان می دهد که احتمالاً اقدامات در نظر گرفته شده را انجام می دهند ، همچنین می توانند به سمت هدف گیری شما کشیده شوند.

آیا کمپین هدف گذاری من را در اولویت قرار می دهد؟

هدف از الگوریتم های بهینه سازی هدف ، افزایش تعداد تبدیل های ارائه شده با بودجه یکسان و تعیین اولویت هرکسی است که احتمال می رود اقدامات در نظر گرفته شده را انجام دهد ، که ممکن است اهداف اصلی نباشد.

دوره گذار

انتقال از گسترش مخاطب به هدف گذاری بهینه شده به طور خودکار اتفاق می افتد ، این بدان معناست که تبلیغ کنندگان قادر به انصراف از این تنظیم نیستند.

فقط کمپین های Action Video و Discovery با استفاده از گسترش مخاطبان واجد شرایط این تغییر هستند.

این مهاجرت قرار است قبل از پایان ماه ژوئن اتفاق بیفتد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور