برای رتبه بندی مجدد یک سایت با مشکلات کیفیت ثابت چه مدت زمان لازم است

جان مولر از گوگل در مورد اینکه چه مدت طول می کشد تا Google بتواند یک سایت را مجدداً جستجو و رتبه بندی کند ، هنگامی که تغییرات قابل توجهی در کیفیت صفحه وب ایجاد شده است ، طول می کشد.

در یک پاتوق Google SEO Office Hours، شخصی از جان مولر در مورد رتبه بندی ناپایدار در صفحات نتایج جستجوی Google (SERP) س askedال کرد.

وی اظهار داشت که سایت مورد نظر در حال تغییر از صفحه یک به صفحه چهار و سپس بازگشت به صفحه یک نتیجه است تا متعاقباً دوباره به ورطه صفحه چهار نتایج جستجوی Google بازگردد.

مولر پاسخ داد كه شايد به اين دليل است كه مسائل كيفي وجود دارد كه بايد در سايت بهبود يابد.

در س followال پیگیری ، عضوی که س flال نوسان SERP را پرسید ، بعداً پرسید که چه مدت طول می کشد تا Google تغییرات عمده در یک وب سایت را در نظر بگیرد و سپس آن سایت را دوباره رتبه بندی کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

او درخواست کرد:

“ممکن است لطفا به من بگویید که چقدر زمان می برد؟”

مولر از گوگل مکث کرد و گویی به فکر فرو رفت و س asال را تکرار کرد ، زیرا احتمالاً در نظر داشت چگونه بهترین پاسخ را به سال بدهد.

مولر گفت:

“چه مدت طول می کشد … بله … گفتن سخت است … گفتن واقعاً سخت است …”

عکس صفحه ای از جان مولر گوگل در مکث برای پاسخ دادن به یک سوال

عکس صفحه ای از جان مولر گوگل که فکر می کند چگونه به س aboutال مربوط به رتبه بندی مجدد یک وب سایت پاسخ دهد

وی سپس جوابی را ارائه داد که متشکل از سناریویی بود که در آن تغییرات عمده ایجاد شده و چگونه Google بعداً این تغییرات را کنترل خواهد کرد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مولر در ابتدا مرحله اول خزیدن مطالب و مدت زمان طولانی را برجسته کرد.

مولر پاسخ داد:

“این مانند این است که ، از یک طرف ، ما باید محتوای را دوباره جستجو کنیم … مثل اینکه اگر تغییرات قابل توجهی در وب سایت خود ایجاد کنید ، ما باید آن را دوباره بخواهیم.

و اینکه دوباره آن را در یک سایت بزرگتر جستجو کنید که ممکن است کمی زمان ببرد ، به خصوص اگر در ساختار وب سایت خود تغییر ایجاد کنید ، مانند همه موارد تغییرات بزرگتری ایجاد کنید.

من چنین چیزی را فرض می کنم ، صرفاً از نظر فنی به طول می انجامد … نمی دانم … شاید یک ماه. “

مولر در ادامه پاسخ داد که چه مدت طول می کشد تا پس از آن محتوای خزیده مورد استفاده قرار گیرد ، معنی آن را درک کنید و سپس آن را دوباره رتبه بندی کنید.

جان مولر:

“و برای درک تغییرات کلی کیفیت ، من می دانم که چیزی در حدود دو ماه طول می کشد تا ما درک کنیم که این وب سایت به طور قابل توجهی تغییر کرده است.

بنابراین چیزی نیست که بتوانید در عرض یک هفته اصلاح کنید. اگر تغییرات کیفی قابل توجهی ایجاد کنید ، احتمالاً بیشتر شبیه این است … من نمی دانم … سه ، چهار ماه ، چیزی شبیه به آن. “

برای رفع مشکلات کیفیت ممکن است ماه ها زمان صرف کنید

مولر گوگل تأکید کرد که بهبود یک وب سایت (برخلاف چند صفحه) فرایندی است که حداقل دو مرحله زمانبر را طی می کند.

اولین مرحله خزیدن در سایت تغییر یافته و به روز شده ممکن است حدود یک ماه طول بکشد. مرحله دوم درک سایت و آنچه در مورد همه صفحات است حتی بیشتر طول می کشد و تقریباً چهار ماه طول می کشد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مولر تاریخ مشخصی را برای مدت زمان لازم برای درک و رتبه بندی مجدد سایتی که دارای مشکلات کیفیت ثابت است تأیید نکرد. اظهارات وی با عبارات واجد شرایط مانند “یه چیزی شبیه اون”را نشان می دهد که این ممکن است یک پاسخ کلی برای یک وب سایت فرضی باشد.

پاسخ وی بسیار مفید است زیرا به شما کمک می کند تا آنچه را که در آخر گوگل اتفاق می افتد متن کنید و بتوانید آن را به مشتری منتقل کنید یا آن را برای خود درک کنید.

استناد

از ساعت 24 دقیقه Hangout Google Office Hours را تماشا کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=ac79Od8aUy0

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور