باز کردن قدرت هوش مصنوعی در صنعت بیمه

تصویر
عکس پروفایل هنری بل هکر نون

هنری بل

هنری بل رئیس محصول در وندورلند است.

هوش مصنوعی در طول زمان پیشرفت کرده است و پیامدهای گسترده ای برای اکثر مشاغل مبتنی بر فناوری ، از جمله صنعت بیمه دارد. چندین شرکت بیمه از هوش مصنوعی (AI) برای به دست آوردن مزیت رقابتی در دنیای دیجیتال امروزی استفاده می کنند. این به آنها اجازه می دهد تا مدل سازی داده ها ، تجزیه و تحلیل پیش بینی و یادگیری ماشین را در کل زنجیره ارزش بیمه به کار گیرند ، با نتایج مثبت از نظر سودآوری بیشتر و رضایت مشتری.

هوش مصنوعی در صنعت بیمه

امروزه هوش مصنوعی (AI) به سختی سطح بخش بیمه را خراشیده است. هوش مصنوعی توانایی بهبود ده ها فرآیند را دارد و احتمالاً شرکت های بیمه بیشتری در آینده از این فناوری استفاده خواهند کرد. در اینجا تعدادی از برنامه های سازگار با AI وجود دارد.

قیمت گذاری

قیمت گذاری یکی از زمینه های امیدوار کننده است که در آن هوش مصنوعی می تواند به بخش بیمه کمک کند. شرکت های بیمه ممکن است از هوش مصنوعی برای قیمت گذاری رقابتی بیمه نامه های خود استفاده کنند و آنها را برای هر مصرف کننده تطبیق دهند. به عنوان مثال ، یک شرکت بیمه مسکن می تواند از هوش مصنوعی برای جمع آوری داده ها در مورد وضعیت تأهل فرد ، منطقه جغرافیایی و احتمال تشکیل ادعا به منظور ایجاد حق بیمه بر اساس این عوامل استفاده کند.

رسیدگی به ادعا

بیمه …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور