اینستاگرام لایک در استوری ها را فعال می کند

اینستاگرام روش جدیدی را برای کاربران معرفی می‌کند تا با نشان دادن قدردانی با یک لایک ساده، به جای ارسال پیام مستقیم، با استوری‌ها درگیر شوند.

در یک اطلاعیه رسمی از طرف آدام موسری، رئیس اینستاگرام، گفته شده است که این ویژگی در تلاشی برای پاکسازی صندوق ورودی DM کاربران ارائه شده است.

پیش از این، برای تعامل با یک استوری اینستاگرام، یا باید آن را دوباره به اشتراک می گذاشتید یا با یک نظر به آن پاسخ می دادید.

این گزینه‌ها همگی صندوق ورودی DM کاربران را با اعلان‌ها در هم ریخته بودند.

اکنون می‌توانید با ضربه زدن روی دکمه لایک، با یک استوری درگیر شوید، درست مانند یک پست فید معمولی، که اعلان DM را برای کاربر دیگر ارسال نمی‌کند.

اینستاگرام لایک در استوری ها را فعال می کندتصویر از: twitter.com/mosseri/، فوریه 2022.

در حالی که دکمه یکسان به نظر می رسد، تفاوت های عمده ای بین لایک ها در استوری ها و لایک ها در پست های فید وجود دارد.

در اینجا چیزی است که باید در مورد آنها بدانید.

نحوه کار لایک استوری اینستاگرام

اکنون یک دکمه لایک در استوری های اینستاگرام به صورت نماد قلب ظاهر می شود.

کاربران می توانند با زدن دکمه لایک از داستان شما قدردانی کنند. شما نمی دانید که داستان شما چند لایک دریافت کرده است، یا چه کسی آن را پسندیده است، مگر اینکه به صورت دستی بررسی کنید.

می‌توانید لایک‌های استوری خود را در چیزی که «برگه بیننده» نامیده می‌شود، ببینید، جایی که می‌روید تا ببینید چه کسی به استوری شما نگاه کرده است.

اینستاگرام در مورد لایک استوری ها به شما اطلاع نمی دهد زیرا هدف از انتشار آنها کاهش اعلان ها است.

همانطور که موسری اوایل سال جاری اعلام کرد، یکی از اولویت های اینستاگرام بهبود تجربه پیام رسانی است. لایک استوری بخشی از تلاش بزرگتر برای بهبود DM های اینستاگرام است.

لایک‌های استوری برای عموم قابل مشاهده نیستند، بنابراین فقط شما می‌دانید که یک داستان چند لایک دریافت کرده است.

از آنجایی که لایک‌های داستان در برگه بیننده ردیابی می‌شوند، 24 ساعت فرصت دارید تا قبل از ناپدید شدن داده‌ها، مراقب تعداد لایک‌های یک داستان باشید.

به صراحت توسط موسری بیان نشده است که آیا لایک های داستانی تأثیر الگوریتمی خواهند داشت یا خیر.

بنابراین معلوم نیست استوری ها در صورت دریافت لایک زیاد به جلوی چرخ فلک استوری ها کشیده شوند یا خیر.

همچنین نمی دانیم که لایک ها شانس نمایش یک داستان در برگه کاوش را افزایش می دهد یا خیر.

در حالی که لایک ها در پست های فید قطعاً تأثیر الگوریتمی روی فید اصلی و برگه کاوش دارند.

برای همه جزئیات شناخته شده درباره لایک استوری اینستاگرام، اطلاعیه موسری را در زیر ببینید:

رونوشت:

«امروز، ما لایک‌های استوری را منتشر می‌کنیم – توانایی لایک کردن هر استوری که در اینستاگرام می‌بینید. بنابراین، اکنون که در داستان‌ها مرور می‌کنید، بین ارسال پیام و آن هواپیمای کاغذی کوچک، یک نماد قلب وجود خواهد داشت. و اگر روی آن ضربه بزنید، برای نویسنده آن داستان یک لایک ارسال می‌شود، و آن لایک در صفحه بیننده نشان داده می‌شود، نه در رشته DM شما با آنها. بنابراین می توانید این کار را بدون نگرانی در مورد به هم ریختن پیام های خود انجام دهید.

و اگر آن‌ها می‌خواهند همه لایک‌هایشان را ببینند، یا اگر شما یک استوری پست می‌کنید و می‌خواهید لایک‌های خود را ببینید، می‌توانید به صفحه بیننده برای آن داستان بروید و یک نماد قلب کوچک از هر بیننده‌ای که واقعاً آن داستان را دوست داشته باشد وجود خواهد داشت.

ایده در اینجا این است که مطمئن شویم مردم می توانند حمایت بیشتری از یکدیگر ابراز کنند، اما همچنین DM ها را کمی تمیز کنیم. من در ابتدای سال گفتم که پیام‌رسانی یک اولویت کلیدی برای ما است و بخش مهمی از آن، تمرکز DM‌ها بر مکالمات بین شما و افرادی است که به آنها اهمیت می‌دهید.

بنابراین آن را بررسی کنید. استوری های خود را مرور کنید و اگر دیدید به آن علاقه مند هستید، کمی لایک بفرستید. برای کسی کمی عشق بفرست به من بگویید که چه فکر می کنید. اگر ایده دیگری در مورد کارهایی که می‌توانیم برای بهبود تجربه پیام‌رسانی در اینستاگرام انجام دهیم، به من اطلاع دهید.»


تصویر ویژه: Look Studio/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور