TikTok بخشی کلیدی از مسیر مصرف کنندگان برای خرید است

یک مطالعه تحقیقاتی جهانی نشان می‌دهد که TikTok بخش کلیدی مسیر مصرف‌کنندگان برای خرید است، جایی که به طور فزاینده‌ای محصولات جدید را کشف و خریداری می‌کنند.

هدف این مطالعه شناسایی نقش و برداشت TikTok در سفر مصرف‌کننده خرده‌فروشی است.

بر اساس نتایج این مطالعه، تأثیر TikTok در خارج از پلتفرم و به دنیای واقعی ترجمه می‌شود.

TikTok در حال تغییر شکل مسیر سنتی خرید و افزایش فروش در مقیاس است.

به جای یک قیف فروش، مسیر خرید در TikTok به عنوان یک “حلقه بی نهایت” توصیف می شود. این بدان معناست که هیچ نقطه پایانی برای شروع تعریف شده وجود ندارد.

در عوض، مصرف‌کنندگان بر اساس نیازها و خواسته‌هایشان در مراحل مختلف وارد، خروج و ورود مجدد به سفر فروش می‌شوند.

TikTok بخشی کلیدی از مسیر مصرف کنندگان برای خرید استاسکرین شات از TikTok.com/business، فوریه 2022.

برای بازاریابان مهم است که از نتایج این مطالعه آگاه باشند، زیرا تأثیر TikTok بر تصمیمات خرید مصرف کننده احتمالاً از اینجا بیشتر خواهد شد.

در اینجا مهمترین نکات مهم این مطالعه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نکات مهم از مطالعه در سفر فروش TikTok

در بخش‌های بعدی خلاصه‌ای از داده‌های کلیدی T را خواهید دیدمطالعه مسیر خرده فروشی جهانی علم بازاریابی ikTokانجام شده توسط Material.

آمار کاربران TikTok

این آمارها درک کاربران از TikTok، همراه با خواسته ها و نیازهای آنها را برجسته می کند:

  • 44% کاربران روزانه TikTok می‌خواهند محتوای مارکدار سرگرم‌کننده و سرگرم‌کننده باشد.
  • 49% کاربران می‌گویند TikTok منبعی برای کشف چیزهای جدید است.
  • 35% کاربران می گویند TikTok منبعی برای یادگیری چیزهای جدید است.
  • 29% کاربران می گویند TikTok منبعی برای الهام است.

رفتار مصرف کننده کاربران TikTok

این آمار رفتار مصرف کننده کاربران TikTok را نشان می دهد:

  • کاربران خرج می کنند 14% بیشتر زمانی که TikTok بخشی از سفر خرید باشد
  • 37% کاربران چیزی را در TikTok کشف کردند و بلافاصله برای خرید آن رفتند.
  • 35% کاربران TikTok چیزی را که در پلتفرم می بینند خریداری می کنند.
  • 29% از کاربران می گویند که نتوانسته اند محصولی را که در TikTok کشف کرده اند بخرند زیرا به فروش رسیده است.
  • 39% از کاربران TikTok می گویند که “بالا بردن روحیه” یک عامل کلیدی در هنگام تصمیم گیری برای خرید محصول است.
  • 44% کاربران TikTok محصولاتی را از ویدیوهای ارسال شده توسط یک برند کشف می کنند.
  • 44% کاربران TikTok محصولات را از طریق تبلیغات در فید خود کشف می کنند.
  • 38% کاربران TikTok در حالی که به طور فعال در حال انجام تحقیقات محصول بودند، با ویدیوی ارسال شده توسط یک برند تعامل کردند.
  • 24% کاربران TikTok در حالی که به طور فعال تحقیقات محصول را انجام می دادند، با تبلیغات در فید خود تعامل داشتند.

رفتار کاربران TikTok پس از خرید

آمار زیر نشان می دهد که کاربران TikTok چه می کنند بعد از آنها محصولی را که در پلتفرم کشف کرده اند می خرند:

  • 1 در 5 کاربران در TikTok ویدیوهای راهنما یا آموزشی می سازند.
  • 1 در 4 کاربران یک برند را پست کرده و تگ کرده اند.
  • 1 در 4 کاربران پستی ایجاد کردند که در آن محصولی را که خریداری کرده بودند به نمایش گذاشتند.
  • 1 در 4 کاربران روی پست یک برند نظر دادند.
  • 1 در 5 کاربران یک مارک را DM می کنند.
  • 1 در 4 کاربران یک برند را دنبال کردند.

کاربران TikTok در مقایسه با سایر کاربران رسانه های اجتماعی

در مقایسه با کاربران دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی، کاربران TikTok عبارتند از:

  • 1.5 برابر احتمال اینکه فوراً بیرون بروند و چیزی را که در پلتفرم کشف کرده اند در مقایسه با کاربران دیگر پلتفرم ها بخرند.
  • 1.5 برابر به احتمال زیاد دوست یا یکی از اعضای خانواده را متقاعد می کند که محصولی را که در برنامه دیده اند بخرد
  • 2.4 برابر احتمال ایجاد پست و تگ کردن یک برند پس از خرید محصول بیشتر است.
  • 2 برابر به احتمال زیاد پس از خرید، نظر خود را ارسال می کند یا نام تجاری را ایمیل می کند.
  • 1.3 برابر به احتمال زیاد در مورد خرید محصول احساس هیجان یا سرخوشی می کند.
  • 1.4 برابر بیشتر از کاربران در پلتفرم های دیگر برای تحقیق در مورد محصولات و برندهایی که کشف می کنند، استفاده می کنند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نقش TikTok در مسیر خرید مشتریان، مطالعه کامل را ببینید.

منبع: TikTok


تصویر ویژه: Ascannio/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور