استانداردهای نشانگر غیر قابل استفاده (NFT): یک نمای کلی

عکس پروفایل Shaan Ray Hacker Noon

NFT در حال افزایش است. در حال حاضر ، کاربرانی که به نشانه های غیرقابل سرگرمی علاقه مند هستند ، در درجه اول آنها را به عنوان نشانه های رمزنگاری تصور می کنند که دارای هنرهای دیجیتالی یا مجموعه های رمزنگاری هستند. در آینده نزدیک ، NFT نحوه ایجاد ، توزیع و مصرف محتوای دیجیتال را تغییر می دهد. موارد استفاده سازمانی NFT شامل چندین مورد استفاده از DRM (مدیریت حقوق دیجیتال) است.

درک NFT ها و استانداردهای توکن که زمینه ساز این پدیده هستند ، به کاربران کمک می کند تا تفاوت های ظریف هر نوع NFT و پروتکل های مختلف بلاکچین را درک کنند. از آنجا که ERC721 اتریوم اولین استاندارد NFT موجود بود ، چندین برنامه مصرف کننده در بالای آن ساخته شده است. کاربران و هنرمندان دیجیتال که مشغول ضرب و شتم هستند یا از طریق وب سایت های شخص ثالث NFT ایجاد می کنند ، گاهی اوقات از استاندارد توکن یا بلاکچینی که برای صدور NFT جدید استفاده می کنند ، اطلاع ندارند.

بلاکچین اتریوم

استاندارد اصلی غیر قابل شارژ ERC721 ساخته شده بر روی Ethereum بود. Ethereum در این فضا پیشگام بود و هنوز هم پرکاربردترین پلتفرم بلاکچین برای ایجاد و راه اندازی NFT است. پروتکل های Blockchain Flow و Tezos به سرعت در حال پیشرفت هستند و احتمالاً در آینده نزدیک از Ethereum پیشی خواهند گرفت.

معاملات در همه سیستم عامل های بلاکچین هزینه های مرتبطی با آنها دارند ، معمولاً …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور