بازگشت عالی ابزارک های HTML

عکس پروفایل الکسیس کلارمبو هکر ظهر

@الکسی اسکلرمبوالکسیس کلارمبو

توسعه دهنده پرشور ، در حال حاضر https://datelist.io

آیا به آن ابزارک های وب که همه وب سایت ها در دهه 90 از آنها استفاده کرده اند یادآوری می کنید؟ حدس بزنید ، آنها بر می گردند.

من در مورد خوراک زنده قدیمی خوب که 30 سال پیش مشاهده می کردید یا پنجره های بازشونده چشمک زن با استفاده از رنگ های واضح که احتمالاً چند بار صفحه نمایش شما را روشن می کنند ، صحبت نمی کنند.

نه ، من در این مورد صحبت نمی کنم. ابزارک ها پیشرفت کرده و طراحی خود را تغییر داده اند ، اما قطعاً به این دهه بازگشته اند.

ابزارک های چت زنده ، به اشتراک گذاشته شده اجتماعی ، اعلان کوکی ها ، پنجره های خروج از قصد ، exit آیا فکر می کنید که آنها مرده اند؟ نه ، آنها برگشتند!

یک دلیل خوب در پشت آن وجود دارد. در حقیقت ، همان دلایلی که مدیر وب سایت را مجبور به استفاده از ابزارک های وب سایت در سال 1990 کرد ، امروزه نیز معتبر است ، اما به روشی دیگر.

ابزارک ها برای تکمیل نیاز به ویژگی های پیچیده در اینجا هستند. البته ، فن آوری های وب در طی سالهای گذشته برنامه نویسی را ساده کرده اند ، اما اخیراً افزایش فن آوری های وب باعث افزایش سطح نیازهای وب سایت های جدید شده است. شما نمی توانید تصور کنید که یک وب سایت حرفه ای بدون فید خبری ، گالری تصاویر ، رضایت کوکی ها ، پلاگین برنامه ریزی ، building

اگر نیروی کار IT شما محدود باشد چگونه می توانید آن را حل کنید؟ از ویجت ها استفاده کنید!

ابزارک ها در حال تغییر روش ساخت وب سایت ها در سال 2021 هستند ، و احتمالاً …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور