استارت آپ ها در LA رونق می گیرند: این یک نقطه داغ کارآفرینانه است

عکس پروفایل پیت مک کین هکر نون

@pete_20178پیت مک کین

پیت مک کین یک علاقه مند به راه اندازی فناوری است که با AppVelocity.ca مرتبط است – توسعه یک برنامه تلفن همراه

همه گیری اخیر COVID-19 مانند موجی جهان را تحت تأثیر قرار داده است. هر بخش صنعت در سراسر جهان ضرر عظیمی دیده است. حتی قدرتمندترین مراکز کارآفرینی مانند لس آنجلس ، دره سیلیکون ، پکن و … نیز از این امر در امان نبودند. اما ، هر اتفاقی افتاد ، اتفاق افتاد!

همانطور که از آن مرحله گذشته ایم و صنایع در حال بازگشت به مسیر درست هستند ، زمان آن فرا رسیده است که تجزیه و تحلیل کنیم آیا عادی جدید برای آنها مناسب است یا خیر. اگر در مورد لس آنجلس صحبت کنیم ، اکوسیستم استارتاپی رونق خود را متوقف نخواهد کرد. روح گاو شارژ کارآفرینان لس آنجلسی باعث شده است که آنها در طی همه گیری پایدار بمانند و این باعث ادامه روند پیشرفت آنها در آینده خواهد شد.

در اینجا برخی از بینش های جالب در مورد مرکز تجاری لس آنجلس آورده شده است که آن را در دوره پس از همه گیری پیشگام می کند!

شماره 1 – مرکزی برای استارت آپ های بالقوه

لس آنجلس مهم نیست که در چه زمینه ای فعالیت داشته باشد ، مرکز استارتاپ ها است. از آنجا که دوره COVID-19 بسیاری از این شرکتهای نوپا را تحت تأثیر قرار داد ، تعداد بی شماری از افراد پرچم خود را بالا نگه داشتند و زنده ماندند.

طبق گفته های Chris Chris ، مدیر Comcast Ventures مستقر در LA ، بسیاری از صنایع در طی همه گیری کاملاً قوی باقی مانده اند. او به سمت Fintech ، SaaS ، Gaming ، Health Tech و تجارت الکترونیکی اشاره کرد ….

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور