آیا باید در یک شرکت تازه کار یا یک شرکت تاسیس شده کار کنم؟

عکس پروفایل Davit Ayvazyan Hacker Noon

@داوایفداویت آیوازیان

مهندس طراحی مکانیک. علاقه مند به کد نویسی عشق پایتون.

در 10 سال کاری من ، با بیش از 60 مشتری کار کرده ام. در میان مشتریان من ، مشاغل کوچک و متوسط ​​و شرکت های بزرگ حضور داشتند. من با افراد کار کردم بسته به مشتری 4 تا 16 ساعت در روز کار می کنم.

من خوش شانس بودم که در استارتاپی از سیلیکون ولی کار کردم. فکر می کنید من یک میلیونر هستم که مشغول سرد کردن و نوشتن مقاله هستم؟ خوب ، شما اشتباه می کنید من نام شرکت را به شما نمی گویم. هنوز به اندازه کافی برداشته نشده است ، بنابراین چیز زیادی به شما نمی گوید.

روش های زیادی برای صحبت در مورد شرایط کار وجود دارد. برای برخی ، کار در یک استارتاپ مسیر غنی سازی و آزادی خلاق است. برای دیگران ، این راهی پر از کرانچ پرداخت نشده و دستمزد کم است. هیچ تضمینی برای کسانی که در یک استارت آپ کار می کنند وجود ندارد.

هر دو همزمان درست و غلط هستند. بیایید بفهمیم چه خبر است. من کار در یک شرکت و یک شرکت نوپا را از تجربه خودم مقایسه می کنم. من حق نتیجه گیری را به شما واگذار می کنم.

استارت آپ ها چه چیزی دارند و شرکت ها ندارند؟

گزینه ها

من با بحث پول شروع می کنم در یک شرکت ، یک کارمند فقط حقوق می گیرد. فروشندگان از هر کالای فروخته شده غرامت + سود دریافت می کنند. اندازه دستمزد و نرخ بهره ای که می گیرند در قرارداد است. این به KPI بستگی دارد ….

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور