اترمور چیست؟ (توضیح داده شده توسط انجمن)

Ethermore یک بازی بلاک چین TTRPG و یک دنیای فانتزی در حال ظهور است که توسط جامعه بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است. هر یک از شخصیت های فانتزی NFT که رویه ای ایجاد شده است نشانه ورود به جامعه و دنیای اترمور است. داستان قهرمانان ، مأموریت ها و رویدادهای سازنده جهان در بحث جامعه بدون زنجیره تکامل می یابد ، قبل از بازگشت به زنجیره ای مانند داستان Ethermore که توسط جامعه در RPG مبتنی بر DAO رای داده شده است ، جایی که تصمیمات عواقبی در جهان دارد. این موضوع Slogging در کانال رسمی #blockchain slogging رخ داده است و برای خوانایی ویرایش شده است.

تصویر
عکس پروفایل Limarc Ambalina Hacker Noon

لیمارک آمبالینا

نایب رئیس رشد روز توسط هکر نون ، در شب VR Gamer و Anime Binger

Ethermore یک بازی بلاک چین TTRPG و یک دنیای فانتزی در حال ظهور است که توسط جامعه بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است.

هر یک از شخصیت های فانتزی NFT که رویه ای ایجاد شده است نشانه ورود به جامعه و دنیای اترمور است. داستانهای قهرمانان ، مأموریت ها و رویدادهای سازنده جهان در بحث های جامعه بدون زنجیره تکامل می یابد ، قبل از بازگشت به زنجیره ای مانند داستان Ethermore که توسط جامعه در RPG مبتنی بر DAO رای داده شده است ، جایی که تصمیمات عواقبی در جهان دارد.

تعدادی از اعضای جامعه Ethermore اینجا هستند تا به س questionsالات ما در مورد بازی و ویژگی های آن از بازیهای بی شمار بلاک چین و پروژه های NFT متمایز شوند پاسخ دهند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور