آیا اگر JavaScript را می دانید ، یادگیری جاوا آسان است؟

عکس پروفایل نویسنده

@johnnythecoderجانی

یک توسعه دهنده ارشد جاوا و مدرس جاوا در دوره های برنامه نویسی Learning Tree International.

بدون شک این یک رشته به سرعت در حال تغییر است و تنها شانس برای باقی ماندن در یک متخصص مورد تقاضا این است که همیشه از همه تغییرات آگاه باشید و با پیشرفت در جریان باشید. به همین دلیل رمزگذارانی که دو یا چند زبان برنامه نویسی می دانند و دائماً دانش خود را گسترش می دهند ، به ویژه در میان کارفرمایان جستجو می شوند.

از آنجا که امروزه دانستن چندین زبان برنامه نویسی مرسوم است و دانشجویان من اغلب با س questionsالاتی از قبیل “یادگیری جاوا چه مدت طول می کشد تا اگر JavaScript را می دانم؟” به سراغ من می آیند ، تصمیم گرفتم مقاله ای برای این موضوع بنویسم.

اگر از قبل JavaScript را می دانید چرا باید بر جاوا تسلط داشته باشید؟

انتخاب زبان برای سوئیچ کردن گاهی اوقات مشکل است و رمزگذاران اغلب به دنبال اثبات این هستند که سوییچ ارزش تلاش خود را دارد. برای تسهیل انتخاب زبان مناسب شما ، برخی شواهد درمورد اینکه چرا جاوا اسکریپت تسلط کامل دارید ، جاوا راهی مناسب برای گردآوری است.

مهارت های گسترده تر

دانستن بیش از یک زبان برنامه نویسی را می توان با کار یک مرد حرفه ای مقایسه کرد که دارای چند ابزار است که می تواند با آنها کارهای مختلفی را انجام دهد. به همین ترتیب ، برنامه نویسان با دو یا سه زبان زیر کمربند خود می توانند پروژه های پیچیده ای بسازند. داده شده…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور