آزمایشگاه ها بعد از COVID-19 چگونه ظاهر و فعالیت می کنند؟

عکس پروفایل نویسنده

این بیماری همه گیر موجی از دیجیتالی شدن را در تحقیق و توسعه دامن زده است ، آزمایشگاه های زیادی با اجرای نرم افزار و فناوری دیجیتال که کار از راه دور را تسهیل می کنند ، با روش جدید کار سازگار می شوند.

فن آوری های مختل کننده ای که آزمایشگاه 4.0 را مشخص می کنند ، از اتصال اساسی اسناد گرفته تا اتوماسیون ، تجزیه و تحلیل پیشرفته و هوش مصنوعی (AI) ، این امکان را دارند که به طور بنیادی محیط آزمایشگاه را متحول کنند ، دانشمندان را قادر می سازد کار دقیق تر ، نه سخت تر داشته باشند.

تحقیق و توسعه (تحقیق و توسعه) سالهاست که در مسیر دیجیتالی شدن قرار دارد و به میزان بیشتری ، COVID-19 صرفاً به عنوان یک کاتالیزور برای تغییر عمل می کند ، آزمایشگاه ها را مجبور به اجرای این فن آوری ها می کند تا همچنان در طول همه گیری به تحقیقات خود دسترسی داشته باشند. علی رغم شرایط نامساعد که این تغییر را مجبور کرده است ، آزمایشگاه ها در طولانی مدت از دیجیتالی شدن بهره مند می شوند ، COVID-19 فقط سرعت اجتناب ناپذیر را افزایش داده است.

آزمایشگاه های بعد از COVID-19 متفاوت خواهند بود ، اما بهتر است. آنها قادر خواهند بود از افزایش بهره وری ، اسناد ساده و فرایندهای خودکار آزمایشگاهی استفاده کنند ، به دانشمندان اجازه می دهد تا از وقت و تلاش ارزشمند خود نهایت استفاده را ببرند.

آزمایشگاه متصل

پیش بینی می شود تعداد زیادی از آزمایشگاه ها تعویض شده باشند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور