لینکدین مجموعه ای به روز شده از داده ها را در مورد وضعیت شبکه اجتماعی در سال 2023 منتشر می کند که آمارهای مربوطه را برای بازاریابان و تبلیغ کنندگان دارد.
- آخرین داده های لینکدین نشان می دهد که این پلتفرم بیش از 850 میلیون عضو دارد و 9 میلیون شرکت دارای صفحه لینکدین هستند.
- تعامل ارگانیک در لینکدین قوی است، به طوری که 40٪ از بازدیدکنندگان هر هفته با یک صفحه درگیر می شوند.
- تبلیغات لینکدین نسبت به سایر پلتفرم های برتر برای برندهای B2B و B2C اثربخشی بالاتری را برای ارتقای برند نشان می دهد.