قرارداد 10 میلیارد دلاری Global Switch در مورد ارزیابی به نتیجه رسید | دانش مرکز داده

(بلومبرگ) — به گفته افراد آشنا با این موضوع، بحث در مورد فروش احتمالی Global Switch Holdings Ltd. در بحبوحه سخت شدن شرایط تامین مالی و پیشنهادات کمتر از حد انتظار برای شرکت مرکز داده مستقر در لندن، تقریباً متوقف شده است.

به گفته مردم، مذاکرات معامله بین مالکان چینی گلوبال سوییچ و مناقصه‌دهندگان بالقوه به جلو نمی‌رود، زیرا طرفین نتوانسته‌اند فاصله ارزشی قابل توجهی را از 10 میلیارد دلار اولیه درخواست‌شده توسط فروشندگان پر کنند. مردم گفتند در حالی که برخی از مناقصه گران از بحث ها کنار نرفته اند، دسترسی به منابع مالی و برآوردهای متفاوت ارزش گذاری همچنان مانع اصلی هر معامله است، مردم خواستند نامشان فاش نشود زیرا موضوع خصوصی است.

کاهش سرعت مذاکرات نشان‌دهنده تغییر دیگری در تلاش‌های طولانی مدت مالکان از جمله شرکت گروه جیانگ سو شاگانگ و شرکت آویک تراست برای فروش شرکت است. این گروه در سال های اخیر طیف وسیعی از معاملات بالقوه را بررسی کرده است، از جمله عرضه اولیه عمومی، فروش سهام و فروش کامل کسب و کار.

بر اساس داده های گردآوری شده توسط بلومبرگ، اوراق قرضه 2030 گلوبال سوییچ 1.2 سنت کاهش یافت و به 85.9 یورو رسید که بزرگترین سقوط از 7 اکتبر تاکنون است.

پس از آن که پکن پس از انقراض شرکت‌هایی مانند HNA Group و Anbang Insurance Group، پکن را محکم‌تر کرد، شرکت‌های چینی خریدهای مجلل خود در خارج از کشور از هتل‌های لوکس گرفته تا باشگاه‌های فوتبال را آشکار کردند. برخی از این فروش‌ها توسط اقتصاد آسیب دیده است. درد ناشی از بیماری همه گیر، در حالی که برخی از مالکان از تخلیه دارایی ها با ارزش های پایین تر خودداری می کنند.

گلوبال سوییچ که در سال 1998 تأسیس شد، طبق وب سایت خود، دارای 13 مرکز داده در سراسر اروپا و آسیا اقیانوسیه است که حدود 428000 متر مربع را شامل می شود. شاگانگ در سال 2019 پس از خرید 24 درصد از سهام دیگر در قراردادی به ارزش 1.8 میلیارد پوند (2.2 میلیارد دلار) از برادران میلیاردر بریتانیایی دیوید و سایمون روبن، که در سال 2016 شروع به کاهش مالکیت خود کرده بودند، به بزرگترین سهامدار گلوبال سوییچ تبدیل شد.

بلومبرگ نیوز در ماه نوامبر گزارش داد که شرکت های خرید EQT AB، KKR & Co. و PAG از جمله پیشنهاد دهندگان نهایی بودند که به دنبال خرید Global Switch بودند. افراد آشنا در آن زمان گفتند که پیشنهادات اولیه با انتظارات ارزش گذاری مالکان مطابقت نداشت و تامین مالی برای خریدهای اهرمی گران است. به گفته مردم، در حالی که طرف‌ها پیش از پایان سال 2022 به توافق رسیده بودند، انتظار می‌رفت که این روند در سال جاری فروکش کند.

مردم گفتند که هیچ تصمیم نهایی گرفته نشده است و مذاکرات می تواند در ماه های آینده تسریع شود. نمایندگان Global Switch و Jiangsu Shagang از اظهار نظر خودداری کردند، در حالی که Avic Trust بلافاصله به درخواست‌ها برای اظهار نظر پاسخ نداد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور