Chatbots چیست و چگونه شرکت ها می توانند از چت خودکار استفاده کنند؟

عکس پروفایل نویسنده

@پریارپریا راثور

Priya rathore بهترین نویسنده است

ربات های چت همه جا هستند. این که آیا آنها از یک شماره ناشناخته با شما تماس می گیرند ، یک DM برای شما ارسال می کنند یا در صفحه فرود سایت شما ظاهر می شوند ، این سیستم های کوچک هوشمند و مفید در صنایع مختلف محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. در حقیقت ، تخمین زده می شود که 80 درصد از معامله گران انتظار دارند که تا سال 2020 ، سایت های شما از روبات های چت استفاده کنند. برای نزدیک کردن این آمار به خانه ، ما یک نظرسنجی سریع با تیم اسنپ انجام دادیم و شش نفر از اعضای تیم ما تأیید کردند که طی 72 ساعت گذشته با چت بات ارتباط برقرار کرده اند!

با این حال ، میزان لزوما موفقیت را نشان نمی دهد – برای بسیاری از کاربران ، ربات های چت باعث حواس پرتی می شوند و در نهایت بی ارزش به نظر می رسند. استفاده نادرست از این برنامه ها می تواند تجربه کاربر در سایت شما را مختل کرده و حتی به اعتبار برند شما آسیب برساند. در اینجا اطلاعاتی وجود دارد که به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا chatbot حرکت درستی برای سایت شما است.

Chatbot چیست؟

چت بات ها به طور مستقل به عنوان یک برنامه یا سیستم رایانه ای که تقلید از مکالمه انسان است ، سیستم های هوشمندانه ای هستند که کاربران را به تعامل با خود یا والدینشان ترغیب می کنند. ما قطعاً انجام می دهیم به طور معمول ، این ربات های خودکار در برنامه ها ، گفتگوی زنده ، ایمیل فعال می شوند. با حروف یا متن و برای ایجاد یک …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور