5 مرحله آسان برای نام بردن از کسب و کار نوپای خود

عکس پروفایل نویسنده

@دونDeven Patel

کارآفرین و معتاد استارت آپ. تحصیل در هنر موفقیت.

هنگامی که شما به عنوان یک کارآفرین شروع به کار می کنید ، ممکن است دو بار در مورد نام راه اندازی خود فکر نکنید ، اما یک نام تجاری قدرت ایجاد یا شکستن تجارت شما را دارد. این روزها ، گزینه های بی شماری برای هر محصول یا خدمتی قابل تصور وجود دارد ، بنابراین این واقعیت امروز بیش از هر زمان دیگری صدق می کند.

اگر نام شما به یادماندنی نباشد و منعکس کننده پیشنهادی نباشد ، مشتریان به راحتی شما را فراموش خواهند کرد.

ممکن است هر مشاغل پیشنهادهای ویژه و تمایزاتی داشته باشد که آنها را منحصر به فرد کند ، اما بسیاری از نظر مشتری از خارج به نظر می رسند. وقتی صحبت از آن می شود ، تمایز اصلی در نهایت به نام تجاری آنها تبدیل می شود و این که با گذشت زمان چقدر به یادماندنی است.

دنیای ما پر از حواس پرتی است و مصرف کنندگان دیگر تمایل به تحقیق در مورد آنچه که خریداری می کنند کاملا ندارند. به همین دلیل است که مارک های معروف و بازاریابی تا حد زیادی به ایجاد واکنش احساسی اعتماد می کنند. مشاغل بزرگ هر ساله میلیاردها دلار صرف صرف مارک تجاری خود می کنند زیرا می فهمند که درک مشتری همه چیز است.

به عنوان یک کارآفرین جدید ، احتمالاً بودجه لازم برای سرمایه گذاری در گسترش اخبار مربوط به استارتاپ خود را به این ترتیب ندارید. بنابراین نام بردن از شرکت از همان ابتدا به روش صحیح ، یک کار اساسی برای شما خواهد بود …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور