آیا ما موفقیت محصول را به درستی اندازه گیری می کنیم؟ – مشاوره برای نخست وزیران

عکس پروفایل نویسنده

@sarjeelyusufسرجیل یوسف

مهندس با علاقه به DevOps ، Cloud Computing و ایجاد راه حل های فناوری ، مدیر محصول شد

اندازه گیری موفقیت محصول جز an لاینفک هر شرکتی است که بدون آن نمی توانیم به هیچ وجه و به هر شکلی محصول را اداره کنیم. بدون اندازه گیری موفقیت ، چشم انداز کل محصول به سادگی بر اساس برخی پلتفرم های متوهم پیش فرض ها و شهودهایی ساخته می شود که ممکن است درست باشد یا نباشد. با این حال ، س isال این است که “موفقیت” چیست و چه چیزی باید محاسبه شود که چقدر به این موفقیت نزدیک یا دور هستیم؟

این س oneال س unfال ناآشنایی نیست و بسیاری از مشاهیر این حوزه معنای موفقیت یک محصول را روشن کرده اند. از میان این افراد ، برخی از شخصیت های شناخته شده تر می توان به مارتی کاگان و جان دوئر اشاره کرد که هر دو در کتاب های مختلف برجسته ای که تألیف کرده اند ، معنای موفقیت را به طور جدی بررسی کرده اند.

به بیان ساده تر ، موفقیت رسیدن به اهداف محصول است و این امر به شدت به آنچه محصول برای رسیدن به آن بستگی دارد بستگی دارد.

به عنوان مثال ، محصولات سازمان های غیرانتفاعی در بسیاری از موارد تفاوت زیادی با سرویس ابری SaaS دارد. بنابراین تعیین اهداف محصول برای درک بهتر آنچه می توان برای سنجش این موفقیت سنجید ضروری می شود.

ما باید یک رویکرد کلی در …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور