گوگل در مورد تاثیر سئوی تاریخ ها در برچسب های عنوان

جان مولر، مدافع جستجوی گوگل، به این موضوع اشاره می‌کند که آیا گنجاندن تاریخ انتشار در برچسب‌های عنوان صفحه وب تأثیری در سئو دارد یا خیر.

این موضوع در طول یک پاتوق اخیر در ساعات اداری سئوی مرکزی جستجوی گوگل مورد بحث قرار گرفته است.

یک متخصص سئو، که روی وب‌سایتی کار می‌کند که در مورد ارزها گزارش می‌دهد، از مولر می‌پرسد که آیا هنگام نوشتن مقالاتی در مورد تغییرات ارزش ارز، تاریخ‌ها را در عناوین ذکر کند.

در اینجا چیزی است که مولر در مورد تاریخ ها در برچسب های عنوان می گوید.

قرار دادن تاریخ ها در برچسب های عنوان – برای سئو خوب است؟

مولر می‌گوید اگر بخواهید می‌توانید تاریخ‌ها را در برچسب‌های عنوان قرار دهید، اگرچه چیزی را برای سئو تغییر نمی‌دهد.

ممکن است استفاده از تاریخ در عناوین مقالات خبری منطقی تر باشد، اما گوگل راه های دیگری برای تعیین تاریخ انتشار دارد.

مولر می گوید:

“اگر شما می خواهید. فکر نمی کنم چیزی را تغییر دهد. برای مقاله‌های خبری، فکر می‌کنم منطقی است که تاریخ را در مکان‌های مختلف صفحه درج کنید، و این می‌تواند شامل عنوان باشد.

فقط به این دلیل که با مقالات خبری سعی می کنیم بفهمیم تاریخ اصلی صفحه چیست. و ما این کار را با مشاهده همه ذکرها و مواردی که در صفحه دارید انجام می دهیم.

و ما می‌توانیم آن تاریخ را با این ذکرها در صفحه تأیید کنیم، سپس انتخاب آن برای ما آسان‌تر است، اما من فکر می‌کنم برای صفحه‌ای که دائماً در حال تغییر است مانند قیمت‌های ارز مانند آنچه شما اشاره کردید… فکر نمی‌کنم داشتن آن مهم باشد. تاریخ در عنوان.»

شخصی که این سوال را پرسیده است، توضیح می دهد که آنها فقط برچسب عنوان را تغییر نمی دهند، بلکه هر روز یک مقاله جدید ایجاد و منتشر می کنند.

مولر در ابتدا اشتباه می‌فهمد و فکر می‌کند که مقالات به طور خودکار هر روز تولید می‌شوند، که او را به این سمت سوق می‌دهد:

“من گمان می کنم که خزیدن و ایندکس کردن وب سایت شما را برای ما سخت کند. بنابراین این یک جنبه دیگر وجود دارد، اگر به طور خودکار این صفحات را به صورت روزانه برای همه ارزها ایجاد می کنید…”

برای مولر روشن تر شده است که مقالات به طور خودکار تولید نمی شوند.

مقاله جدیدی به‌صورت دستی ایجاد و منتشر می‌شود تا تغییرات ارزش ارز را گزارش کند، با زمینه‌ای در مورد علت بالا یا پایین رفتن ارزش.

مولر می گوید، در این صورت، تاریخ در عنوان قابل قبول است، زیرا معادل یک مقاله خبری است.

از دیدگاه من، آن‌ها مقاله‌های خبری عادی هستند، بنابراین اگر می‌خواهید تاریخ را در چنین مکان‌هایی درج کنید، فکر می‌کنم که کاملاً خوب است. فکر نمی‌کنم با اضافه کردن تاریخ، امتیاز سئو جادویی دریافت کنید، اما اشکالی ندارد. مطمئن.”

در نتیجه، افزودن تاریخ در عناوین تأثیر مثبت یا منفی بر سئو ندارد.

اگر معتقدید دیدن تاریخ در عنوان صفحه برای جستجوگران مفید است، ادامه دهید و آن را اضافه کنید.

نکته کلیدی دیگر در اینجا این است که تنها زمانی که چیزی جدید منتشر می شود یا تغییر قابل توجهی در محتوا ایجاد شده است، منطقی است که تاریخ هایی را لحاظ کنید.

مولر در اوایل این هفته در توییتر توصیه کرد:

پاسخ کامل مولر را در ویدیوی زیر بشنوید:


تصویر ویژه: اسکرین شات از YouTube.com/GoogleSearchCentral، فوریه ۲۰۲۲.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور