گواهینامه های CKAD و CKA: کدام یک را باید در ابتدا انتخاب کرد و نحوه تهیه آن را تهیه کرد

عکس پروفایل InfraCloud Technologies Hacker Noon

@infracloudInfraCloud Technologies

ما به شرکت ها کمک می کنیم تا فناوری های بومی ابری را اتخاذ کنند تا زیرساخت های آنها قوی و قابل توسعه باشد.

هنگام آماده شدن برای صدور گواهینامه CKAD یا CKA CNCF ، ممکن است تردیدهای زیادی وجود داشته باشد ، کدام آزمون ابتدا ظاهر می شود ، به چه منابعی مراجعه کنید ، از چه اشتباهات رایجی باید جلوگیری کنید ، و غیره.

به خصوص ، اگر دانش قبلی یا تجربه عملی با Kubernetes ندارید ، ممکن است شرایط سختی باشد. در InfraCloud ، مهندسان بسیار تشویق می شوند که برای این امتحانات حاضر شوند و گواهینامه دریافت کنند. این پست وبلاگ یک تلاش مشترک از Infranauts است که به تازگی گواهی شده است برای به اشتراک گذاشتن همه بینش ها مستقیماً – قبل از ثبت نام در آزمون برای مراحل بعدی پس از پاک کردن موفقیت آمیز آزمون.

با حدود 50٪ توسعه دهندگان CKA و CKAD دارای گواهی ، ما تجربیات ، مطالب مطالعه ، انجام و انجام آن ، سQالات متداول و غیره را در مورد آزمون به اشتراک می گذاریم. اگر می خواهید سفر خود را در کوبرنتس آغاز کنید و قصد دارید گواهینامه دریافت کنید ، این وبلاگ مفید خواهد بود.

پس شروع کنیم؟

گواهینامه CKA در مقابل CKAD! کدام یک را باید اول بگیرم؟

اول کار های مهم! قبل از اینکه به فکر CKA یا CKAD باشید ، داشتن دانش در مورد اصول Kubernetes بسیار مهم است. اگر تازه کار کامل هستید و نمی دانید Kubernetes روی کره زمین چیست؟ بسیار توصیه می شود که …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور