کسب درآمد غیرفعال با DeFi Staking: یک مرور کلی

تصویر
Andrey Sergeenkov Hacker Noon Profile profile

@سرژنکوفآندری سرژنکوف

تحلیلگر ارزهای رمزنگاری شده موسس و ویراستار در btcpeers.com

سهام DeFi یکی از داغترین روندها در صنعت ارزهای رمزنگاری شده امروزه است. این یک مفهوم ساده و در عین حال قدرتمند است که از مزایای تامین مالی غیر متمرکز بهره می برد. علاوه بر این ، شرط بندی هنوز هم یکی از بهترین راه ها برای ایجاد درآمد غیرفعال از دارایی های رمزنگاری موجود است.

DeFi Staking درباره چیست؟

مفهوم سرمایه گذاری ارزهای رمزنگاری شده سالهاست که مطرح شده است. این یک روش قدرتمند برای ایجاد انگیزه در کاربران برای حفظ دارایی های رمزنگاری شده آنها است. در مقابل انجام این کار ، این کاربران پاداش های قابل توجهی دریافت می کنند که اغلب نزدیک به 13 درصد از دارایی های آنها در سال است. بنابراین ، در مقایسه با بازدهی حساب های پس انداز سنتی ، پاداش های گزینشی گزینه بسیار جذاب تری است.

از زمان تأمین مالی غیر متمرکز با تعداد کیف پول DeFi در اتریوم از 3،000،000 ، مفهوم سهام بیشتر شناخته شده است. ایجاد ثروت همچنان برای بسیاری از ارائه دهندگان و پروتکل های خدمات رمزنگاری بسیار مهم است. تسریع این ایجاد ثروت در مقیاس جهانی علاقه بیشتری را به راه حل های DeFi جلب می کند. کاربران می توانند با نگه داشتن رمزنگاری خود به بازدهی جامد دست یابند. هیچ معامله یا معامله ای لازم نیست. یافتن بستر مناسب برای این فعالیت همچنان باقی است …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور