بیت کوین: خرید ، فروش و راهنمای HODLing برای سال 2021

تصویر
عکس پروفایل Bybit Hacker Noon

@bybitبایبیت

Bybit با بیش از یک میلیون کاربر ثبت شده ، یکی از سریعترین رشد صرافی های مشتقات ارز رمزنگاری شده است.

بیت کوین (BTC) اولین ارز رمزنگاری شده ای بود که ایجاد شد. در کاغذ سفید اصلی ، که در سال 2008 منتشر شد ، “یک نسخه کاملاً همتا از پول نقد الکترونیکی” برچسب گذاری شد. هنگامی که صحبت از خرید رمزنگاری می شود ، سرمایه گذاران اغلب بیت کوین را به دلیل محبوبیت بیشتر از همه گزینه های موجود انتخاب می کنند.

با این حال ، کسانی که اولین قدم های خود را در دنیای ارزهای رمزنگاری شده انجام می دهند ، ممکن است در ابتدا خرید بیت کوین را با مشکل مواجه کنند ، زیرا فرایند خرید رمزنگاری برای آنها مفهومی بیگانه است. نگران نباشید ، زیرا این راهنما توضیحات جامعی در مورد روش های مختلف خرید بیت کوین ارائه می دهد.

کجا بیت کوین بخریم

روشهای معتبر زیادی برای خرید بیت کوین در دسترس هر خریدار بالقوه وجود دارد. محبوب ترین آنها شامل صرافی ها ، سیستم عامل های P2P و خودپردازهای بیت کوین است. بیایید هر یک از آنها را با جزئیات مشاهده کنیم.

مبادلات

به نظر می رسد مبادله برای مبتدیان بهترین انتخاب است. آنها امن ، مقرون به صرفه و سریع راه اندازی می شوند. بسیاری از آنها گزینه های مختلفی برای پرداخت ارائه می دهند زیرا سرمایه گذاران می توانند بیت کوین را با فیات یا سایر رمزنگاری ها خریداری کنند. امکان خرید رمزنگاری برای فیات برای مبتدیان بسیار مفید است زیرا تسهیل کننده …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور