چگونه مشاغل می توانند از مزایای ارز رمزنگاری شده بهره مند شوند

عکس پروفایل ظهر Nischal Shetty Hacker

@نیشالتینیشال شتی

Nischal Shetty بنیانگذار ، مدیرعامل WazirX ، بزرگترین صرافی ارز رمزنگاری شده در هند است.

از زمانی که بیت کوین ، اولین ارز رمزنگاری شده ، توسط Satoshi Nakamoto مرموز در سال 2009 منتشر شد ، ارزهای رمزپایه دنیای مالی را طوفان می کردند. حتی در میان همه گیر سال 2020 ، چون صنعت مالی ضربه بزرگی به آن وارد کرد و در سراسر جهان سقوط کرد ، ارزهای رمزپایه نه تنها ادامه یافتند بلکه رشد قابل توجهی را نیز نشان دادند.

در سال گذشته ، ارزهای رمزنگاری شده تعداد قابل توجهی از معامله گران و سرمایه گذاران را از پول فیات به رمزنگاری منتقل کرده اند و این خود یک سرمایه گذاری جایگزین کاملاً خوب و پایدار است.

در دنیایی که همه چیز به تدریج با فضای مجازی سازگار می شود تا بیشتر در دسترس مصرف کنندگان قرار گیرد ، مشاغل یا باید دیجیتال شوند یا به خانه بروند. ارزهای رمزنگاری شده و فناوری های پشت سر آنها برای کمک به آنها در دستیابی به آن و جلو ماندن از بقیه بسته ها بیش از حد مناسب است.

مزایای رمزنگاری از نظر تعداد متنوع و گسترده است ، بنابراین استفاده از ارزهای رمزپایه بیشتر به غیر از روش پرداخت بیشتر است.

در این پست ، ما به شما نگاهی انداخته ایم که مشاغل چگونه می توانند از مزایای رمزنگاری بهره مند شوند ، اما در ابتدا ، بیایید برخی از ویژگی های اصلی ارز رمزنگاری شده را ببینیم که می توانند به شما کمک کنند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور