پیشنهاد به Gab.com و Andrew Torba: بیایید “فناوری بزرگ” را با هم خرد کنیم

عکس پروفایل Andrew Magdy Kamal Hacker Noon

یکی از افرادی که در زمینه فن آوری ناعادلانه ظاهر می شود ، اندرو توربا است. Infact ، من از سال 2017 یک حساب Gab داشتم ، و گرچه به سختی فعال هستم ، اما مشکلی زیادی با سرویس ندارم.

گاب یک شبکه اجتماعی سیاسی نیست. آنها یک شبکه اجتماعی با محوریت آزادی بیان هستند. اندرو توربا در هیچ گروه متنفر از نفرت نیست. او یک مرد صادق است ، تلاش می کند شرکتی را تاسیس کند که جرات رقابت در برابر بازیکنان بزرگ را دارد.

در واقع ، در لیست شبکه های اجتماعی جایگزین مورد علاقه من ، Gab یکی از آنهاست. اندرو توربا نیز یکی از معدود کارآفرینانی است که طرز فکر یا اهدافی مشابه کسی مثل من دارد.

Gab.com کاربران یهودی زیادی دارد و به گفته اندرو توربا ، وی در مورد سخنرانی آنها اظهار داشت:

“ما از سخنرانی حلال آنها به همان اندازه كه از گفتار قانونی هر فرد با هر ایمان ، قومیت و عقیده ای محافظت می كنیم ، با همان غیرت محافظت می كنیم.”

با این وجود ، رسانه ها مانع از برچسب زدن ضد یهودی بودن شبکه وی نشده اند. رسانه های اصلی انتظار سنگینی برای گاب دارند که میلیون ها کاربر را به خود می بالد ، تا هر زمان که یک کاربر حاشیه ای در سایت خود حساب کاربری دارد ، عذرخواهی کند.

اندرو توربا فردی منفور نیست و نکته اصلی Gab شبکه اجتماعی برای محافظت از آزادی بیان قانونی است. اگر دسته ای از افراد چپ افراطی شروع به آب گرفتگی در سایت کنند ، هیچ چیز در رابطه با چگونگی …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور