چگونه ما با مهربانی از کاربران خود خواسته ایم که برنامه خود را از طریق حمله XSS به روز کنند

عکس پروفایل ظهر Devbook Hacker Noon

@devbookDevbook

Devbook یک موتور جستجو برای توسعه دهندگان است

Devbook یک برنامه دسک تاپ است که به توسعه دهندگان اجازه می دهد Stack Overflow ، اسناد رسمی و کد را در GitHub جستجو کنند. این اولین قدم در ساخت موتور جستجو برای توسعه دهندگان است.

ما اولین نسخه خام Devbook را در ماه دسامبر در Hacker News به اشتراک گذاشتیم. به نظر می رسد افراد HN آن را دوست دارند. Devbook در صفحه اول بود و در نهایت به جایگاه # 5 رسید. هیجان زده شدیم! مردم ممکن است در واقع آنچه را که ساخته ایم دوست داشته باشند!

بازخورد و پیشنهادات شروع شد. زمان کار روی به روزرسانی بود. با استفاده از این حرکت ، کار بر روی نسخه بعدی آسان بود. ما طی چند روز آینده یک به روزرسانی جدید ارسال کردیم و آماده شنیدن نظرات مردم بودیم.

اگرچه این تحقق وحشتناک رخ داد – ما فراموش کردیم که قابلیت به روزرسانی خودکار را در نسخه اول ارسال کنیم. چگونه افرادی که در حال حاضر از Devbook استفاده می کنند به نسخه جدید به روز می شوند؟ این یک وب سایت یا یک برنامه تلفن همراه نیست. Devbook یک برنامه دسک تاپ است که در خارج از هر فروشگاه برنامه توزیع می شود. مردم فقط اعلان های مربوط به نسخه جدید را دریافت نمی کنند.

حدود 500 کاربر از HN در نسخه اول گیر کرده بودند ، قادر به به روزرسانی نبودند و ما راهی برای دسترسی به آنها نداشتیم. در طرح بزرگ همه چیز ، 500 کاربر آنقدر زیاد نیستند. برای ما ، بسیار مهم بود که آنها را مجبور کنیم به نسخه جدید به روز کنند و نظرات خود را یاد بگیرند ….

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور