نظرسنجی ها در مورد استفاده از VR چه می گویند؟

همه ما هیجان‌زده و مجذوب واقعیت مجازی (VR) هستیم، اگرچه هنوز چیزی که دارای برنامه‌های کاربردی در دنیای واقعی یا حتی شباهت‌های واقعی باشد، ندیده‌ایم. واضح است که این فناوری هنوز کاملاً وجود ندارد و شاید Vision Pro اپل این را ثابت کرده باشد. قبل از اینکه مصرف کنندگان به صورت انبوه خرید کنند، هنوز جا برای بهبود وجود دارد.

نظرسنجی اخیر هریس نشان داد که در حالی که کمتر از یک نفر از هر 5 آمریکایی (18٪) از فناوری واقعیت مجازی استفاده می کنند، یک نفر از هر 3 نفر دیگر (33٪) هنوز آن را امتحان نکرده اند اما علاقه مند هستند. در مجموع، این دو گروه اکثریت آمریکایی ها را تشکیل می دهند. فقط 27 درصد از آن استفاده نکرده اند و علاقه ای به امتحان آن ندارند.

و احتمالاً دلیل اینکه این 27 درصد مایل به استفاده از آن نیستند این است که هنوز مزایای آن را نبینند یا فراتر از حقه آن را ببینند. معرفی مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا به متاورس چندی پیش ناامیدکننده بود، با آواتارهای جعلی، تجربه کاربری متزلزل، و گرافیک پایین تر. باز هم، فناوری هنوز کاملاً وجود ندارد، اما ما قطعاً در مسیر درستی حرکت می کنیم.

\ در همان زمان، در حالی که بسیاری از آمریکایی ها از VR ناامید هستند، یک نظرسنجی YouGov که در اوایل سال جاری انجام شد نشان داد که تقریباً نیمی (48٪) از آمریکایی ها معتقدند که می توان بازی را با استفاده از یک هدست VR یا محاسبات فضایی بهبود بخشید. برای حدود 32 درصد از آمریکایی ها، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور