هفت افزونه برتر Chrome برای مدیران محصول

عکس پروفایل نویسنده

@جرمیکوواچجرمی کواچ

رشد PM 9-5. بنیانگذار gSweets 5-9.

تعجب آور نیست که ما در gSweets طرفداران بزرگ برنامه های افزودنی Chrome هستیم. افزونه های Chrome این قابلیت را دارند که صفحات وب موجود را به بهترین نسخه از خود تبدیل کنند. با بیشتر و بیشتر شدن کارهای ما در مرورگر ، این ابزارک ها می توانند به اندازه کل برنامه های وب یا تلفن همراه قدرتمند باشند. آنها می توانند در انجام کارها یا صرف روشهای جدید برای انجام کارهای قبلی ، در وقت شما صرفه جویی کنند.

در این پست ، برخی از مشاغلی که PM ها و PMM ها باید انجام دهیم را به همراه برنامه های افزودنی مرور می کنیم که می تواند به شما در انجام کارهای بهتر کمک کند.

منظم ماندن

بگذریم ، کار در مرورگر شما می تواند کثیف شود. پروژه ها دیگر در یک ابزار نرم افزاری وجود ندارند – شما باید در جریان کار گسترده در JIRA ، Google Docs ، Slides ، Figma و صد ابزار دیگر باشید. دو نوع مدیر محصول وجود دارد ، جدول 1-5 و جدول 20-.

انتخاب ما: فرمان E

برنامه های جدید باعث می شوند شما بتوانید به سرعت در بالای کار خود باشید. انتخاب ما برای بهترین راه حل برای یافتن سریع و باز کردن اسناد در سراسر وب ، Command-E است. آنها سریع آماده می شوند تا همه برنامه های SaaS شما را برای آن یک فایل که به دنبال آن هستید جستجو کنید. لازم نیست نام را به خاطر بسپارید ، فقط یک کلمه یا عبارت را در متن سند تایپ کنید و Command-E پیدا خواهد کرد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور