نیازهای برتر کسب و کار در حال راندن هزینه های IT امروز | دانش مرکز داده

تورم، افزایش نرخ بهره، سقوط قیمت سهام، خماری های همه گیر، تغییر عادات مصرف کنندگان، استعفای بزرگ و رکود معلق همه بر فشار بر فناوری اطلاعات برای کاهش هزینه ها می افزاید.

اما گزینه ها محدود هستند و تصمیم گیری ها سخت است. به عنوان مثال تورم را در نظر بگیرید که تنها یکی از چالش هایی است که مدیران ارشد اطلاعات در حال حاضر با آن مواجه هستند. به گفته رابرت نیگل، تحلیلگر گارتنر، CIOها تنها سه پاسخ ممکن دارند:

  1. همینطور خرج کنید و کمتر انجام دهید
  2. بیشتر خرج کنید و همین کار را انجام دهید
  3. یا سعی کنید و بهینه سازی کنید تا همان خرج کنید و همین کار را انجام دهید.

نیگل می‌گوید: «یکی از فوری‌ترین تأثیرات تورم که توسط CIOها احساس می‌شود، اجرای فروشندگان یا آماده شدن برای افزایش قیمت‌ها است که بر بودجه‌های فناوری اطلاعات تأثیر می‌گذارد».

اما این تنها اثر تورمی نیست که ضربات تنبیهی به بودجه های فناوری اطلاعات وارد می کند. برای یک چیز، استخدام و حفظ استعدادها یک چالش مداوم است. نیگل می گوید: «به دلیل رقابت فزاینده بازار کار و انتظارات دستمزد بالاتر که ناشی از تورم است، این مشکل حتی پیچیده تر می شود.

هزینه های بالاتر نیروی کار و کمبود مداوم کارکنان، فناوری اطلاعات را مجبور می کند تا حتی بیشتر فناوری بخرد.

اریک آیالا، مدیر کل آمریکای شمالی و معاون ارشد Novidea، یک شرکت مبتنی بر ابر، می‌گوید: «با احتمال رکود اقتصادی در پیش روی ما، کسب‌وکارها به دنبال راه‌هایی برای بهینه‌سازی عملیات بدون اضافه کردن افراد بیشتری به معادله هستند. پلت فرم مدیریت آژانس بیمه ساخته شده بر روی Salesforce.

با این حال، کاهش هزینه فقط می تواند شما را تا این حد طولانی کند. برای بقا و شکوفایی نیاز به IT برای انجام کارهای بیشتر است. بنابراین، چه چیزی باعث می‌شود که امروزه هزینه‌های IT را هدایت کند و شرکت‌ها روی چه فناوری‌هایی سرمایه‌گذاری می‌کنند؟ با توجه به وخامت وضعیت امروز، آیا این سرمایه گذاری های جدید شرکت ها را از خط پایان عبور می دهد یا از صخره ها خارج می کند؟ زمان نشان خواهد داد.

در همین حال، بیایید نگاهی بیندازیم به آنچه که IT را هدایت می کند تا برخی از انبوه پول نقد رو به کاهش آنها را از بین ببرند…

به خواندن این مقاله در هفته اطلاعات ادامه دهید

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور