نگاهی پشتیبان داده ها به چشم انداز امنیت سایبری ویروس کرونا

عکس پروفایل نویسنده

@صاحب فنآندره کواچویچ

یک نویسنده اختصاصی و مبشر دیجیتال.

چندی پیش ، سر و صدا در محافل امنیت سایبری همه چیز درمورد COVID-19 و چگونگی سو actors استفاده بازیگران مخرب از طریق موج تلاشهای هدفمند فیشینگ بود. خوب ، برای تسکین همه ، روند طولانی مدت طول نکشید. برخی از این موارد به این دلیل است كه شركت های امنیتی به سرعت كلمه را به زبان می آورند و برخی دیگر به دلیل آگاهی بیشتر مردم از تهدیدهای احتمالی و رفتار با احتیاط بیشتر هنگام مواجه شدن با موقعیت های مشكوك است.

اما اگرچه حملات ناشی از همه گیری چندان مورد توجه قرار نگرفت ، اما افراد بد دست از تلاش برنداشتند. آنها تازه شروع به تغییر تاکتیکهای خود به برخی از روشهای آزمایش شده و واقعی که در گذشته از آنها استفاده می کردند ، کردند. به همین دلیل ، مشاغل و اشخاص مجبورند همچنان در برابر تهدیدهای بیشمار داده ها و حریم دیجیتالی خود مراقب باشند. برای کمک به شما ، در اینجا خلاصه ای از آخرین روند شناسایی امنیت داده های سایبری با خاتمه یافتن سال 2020 ارائه شده است.

Ransomware و Credential Harvesting تسلط دارند

طبق آخرین گزارش دفاع دیجیتال مایکروسافت ، آخرین داده ها نشان می دهد که بازیگران مخربی حملات خود را با استفاده از باج افزار و برداشت اعتبار نامه افزایش می دهند. این نشان دهنده بازگشت به فرم پس از جهش کوتاه در مهندسی اجتماعی COVID-19 است …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور