نوشتن هک: 22 صفحه برچسب پر فروش در Hacker ظهر را هدف قرار دهید

عکس پروفایل نویسنده

@ناتاشاناتاشا نل

? من مدیر عامل اینجا در Hacker Noon هستم. من پادکست هم می سازم و داستان می نویسم.

برچسب ها سیستم نمایه سازی اینترنت هستند. وقتی داستانی را به Hacker Noon ارسال می کنید ، نه سه ، نه پنج بلکه هشت برچسب دریافت می کنید. برچسب ها به عنوان نویسنده برای شما از دو طریق مهم کار می کنند:

برچسب ها کمک می کنند گوگل، بینگ، DuckDuckGo و دوستان محتوای شما را پیدا می کنند ، به منظور ارائه آن به کاربرانی که برای این اصطلاحات جستجو می کنند.برچسب ها به هکر ظهر کمک می کند محتوای شما را در صفحات برتر قاچاق توزیع کند ، و همچنین مشترک ترین برچسب ها از طریق خبرنامه قابل تنظیم ما ، The Tech Brief.

می توانید تمام برچسب های بیش از 27000 هکر نون را در اینجا بررسی کنید و اشتراک های مختصر فناوری خود را در اینجا مدیریت کنید.

می توانید از دانش خود در مورد نحوه کارکرد برچسب ها در اینجا استفاده کنید بهتر برنامه ریزی و ترویج مطالب تازه ای که به هکر ظهر ارسال می کنید.

در زیر لیستی از 22 صفحه برچسب که بیشترین خواننده را به خود جلب می کند در هکر ظهر.

هدف قرار دادن محتوای شما به این صفحات به سادگی تهیه پیش نویس جدید و استفاده از برچسب ها در آن است تنظیمات داستان هشت جادوی خود را انتخاب کنید.

هک نویسندگی حرفه ای: صفحات برچسب هدفمند خود را با تابلوی امتیازات Hacker Noon مرجع کنید تا ببینید کدام عناوین بیشترین جذب را در حوزه تخصص شما دارند.

طبیعتاً ، اگر تصمیم دارید دو یا سه صفحه پر بازدیدترین برچسب را در Hacker Noon قرار دهید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور