نظرات مدیر پنجره MacOS: Moom در مقابل مگنت در مقابل مستطیل

عکس پروفایل نویسنده

@davidmlesدیوید مورالس

مهندس کامپیوتر. از سال 2000 به عنوان توسعه دهنده وب کار می کند.

بر سیستم عامل مک، مدیر پنجره کاملا اساسی است. می توانید پنجره ها را جابجا کنید ، تغییر اندازه دهید ، به حداکثر برسانید ، به حداقل برسانید و ببندید. بر ویندوز 10 همچنین می توانید به لبه ها ضربه بزنید ، بنابراین اندازه پنجره ها به طور خودکار تغییر می کند تا نیمی از صفحه را اشغال کند.

وجود دارد برخی از ابزار برای بهبود این در سیستم عامل مک. دو تا که امتحان کردم موم و آهن ربا. و در آخر سعی کردم مستطیل همچنین. آنها از لحاظ روشی که قصد دارند مسئله مشابهی را حل کنند بسیار شبیه به هم هستند ، اما در بعضی از قسمتهای اساسی تفاوت دارند.

Moom برنامه ای است که در نوار بالای سیستم قرار دارد (مانند برنامه های دیگر). این فراهم می کند ویژگی ضربه محکم و ناگهانی، مانند ویندوز 10 می کند ، می توانید پنجره را به قسمت بالا ، پایین ، چپ یا راست صفحه بچسبانید.

همچنین هنگام شنیدن دکمه حداکثر ، a نشان می دهد راهنمای ابزار:

این راهنمای ابزار می تواند همانند ضربه محکم و ناگهانی را انجام دهد ، اما نگاهی به گزینه اول بیندازید. می تواند پنجره را به حداکثر برسانید پنجره ها میکند: به حداکثر رساندن ، اما نگه داشتن حوض ، نوار بالا ، و غیره. سپس هنگام شنیدن دوباره ، یک وجود دارد واگرد ردیف:

آن ردیف می تواند پنجره را به اندازه قبلی برگردانید. خیلی خوش دست

مومویژگی قاتل در تنظیمات برگزیده است. در برگه سفارشی ، می توانید اقداماتی از جمله تعریف کنید در حال حرکت ، بزرگنمایی ، رشد ، کوچک شدن، و غیره ….

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور