موضوعات فیس بوک و اینستاگرام برای مشاهده در سه ماهه دوم 2021

بر اساس داده های سالانه ، یک گزارش جدید شش موضوع مهم رو به رشد در اینستاگرام و فیس بوک را در سه ماهه دوم سال 2021 فهرست کرده است.

گزارش فصلی “موضوعاتی که باید تماشا شود” فیس بوک موضوعات مکالمه را با الگوهای رشد مشابه موضوعات دیگری که در بلند مدت محبوبیت زیادی کسب کرده بودند ، مشخص می کند.

این گزارش بر روندهای نوظهوری تمرکز می کند که انتظار می رود شاهد رشد پایدار باشند ، بر خلاف رویدادهای فعلی که ممکن است برای یک ماه محبوب شوند و در ماه آینده از بین بروند.

بر اساس تجزیه و تحلیل شرکت از الگوهای داده مشابه ، فیس بوک پیش بینی می کند موضوعات ذکر شده در گزارش خود همچنان مرتبط خواهند بود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

در اینجا نکات برجسته جدیدترین گزارش فیس بوک Topics to Watch وجود دارد. اگر به دنبال روندهای موفقیت آمیزی هستید تا به آن دست یابید ، ممکن است این شرط بندی مطمئن باشد.

به خاطر داشته باشید که اینها نیستند اکثر موضوعات محبوب در اینستاگرام و فیس بوک آنها موضوعاتی با الگوهای رشد سالانه هستند که نشانه های امیدوار کننده ای از محبوبیت در آینده را نشان می دهند.

6 موضوع برتر فیس بوک و اینستاگرام برای تماشا

این گزارش سه موضوع اصلی را که در مکالمه در فیس بوک و اینستاگرام مطرح می شود ، به اشتراک می گذارد و در مجموع به 6 موضوع می پردازد.

موضوعات رو به رشد در فیس بوک

پذیرایی های عروسی

  • 1.57 برابر رشد نسبت به سال گذشته
  • 1.20 برابر رشد ماهانه در ماه

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

مردم مشتاق هستند تا برنامه های عروسی خود را که در اوج همه گیری به تعویق افتاده بود پیش ببرند.

مکالمات پیرامون مراسم عروسی در سه ماهه دوم سال 2021 نشان می دهد که مردم مراسم مجازی ساده تری را انتخاب می کنند ، یا عروسی های کوچک با حداکثر 50 مهمان.

خرده فروشی پاپ آپ

  • 3.59 برابر رشد نسبت به سال گذشته
  • 1.02 برابر رشد ماهانه در ماه

خرده فروشی پاپ آپ محبوبیت خود را افزایش می دهد زیرا به شرکت های تحت چالش COVID اجازه می دهد تا یک ویترین موقت فروشگاه ایجاد کنند.

یک فروشگاه پاپ آپ می تواند از یک روز تا چند ماه کار کند. در زمان عدم اطمینان زیاد و هزینه های بالای املاک تجاری ، اینها جایگزینی مناسب برای مشاغلی است که مصرف کنندگان نیز از آن لذت می برند.

حیوان خانگی نشسته

  • 1.60 برابر رشد نسبت به سال گذشته
  • 1.25 برابر رشد ماهانه در ماه

فرزندخواندگی حیوانات خانگی در طول همه گیری افزایش یافت. با بازگشت افراد به محل کار ، خود را در مراقبت از همراه جدید خود نیازمند کمک می دانند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

این امر منجر به افزایش مکالمات در مورد نشستن حیوان خانگی و موضوعات مشابه مانند راه رفتن سگ و گربه شده است.

موضوعات رو به رشد در اینستاگرام

تجمع خانوادگی

  • 3.03 برابر رشد نسبت به سال گذشته
  • 1.69 برابر رشد سالانه

بسیاری از مردم پس از گذراندن زمان جدا از هم به دلیل همه گیری همه گیری ، برنامه ملاقات مجدد خانواده را برنامه ریزی کرده اند. برخی از خانواده ها در حال برنامه ریزی برای دیدار مجدد مقصد هستند ، در حالی که برخی دیگر آن را در نزدیکی خانه خود نگه می دارند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

اجاره اتومبیل

  • 1.81 برابر رشد سالانه
  • 0.97x رشد ماهانه در ماه

تقاضای کرایه اتومبیل در حال افزایش است زیرا مردم می توانند پس از دوره های قرنطینه و محدودیت های سفر ، بیرون رفته و به کاوش بپردازند.

بیشتر گفتگوها در مورد افزایش هزینه اجاره خودرو به دلیل کمبود میکروچیپ است که خرید خودروهای جدید را با مشکل مواجه می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

نمایش را بکشید

  • 1.84 برابر رشد نسبت به سال گذشته
  • 1.41 برابر رشد ماهانه در ماه

این گزارش درگ شو را اینگونه تعریف می کند:

“… یک هنر هنری منحرف به جنسیت که توسط هنرمندان درگ یا افرادی که لباس و آرایش می کنند و هویت جنسیتی خاصی را تقویت می کند ، معمولاً از جنس مخالف ، ایجاد می شود.”

بسیاری از درگ شوها در طول همه گیری دیجیتالی شدند و به عنوان یک شکل محبوب فرار در زمانهای سخت رشد کردند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

برای اطلاعات بیشتر ، گزارش کامل فیس بوک را ببینید.


تصویر ویژه: Astrovector / Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور