“من DeFi را به عنوان آینده امور مالی می بینم” – Dohyun Pak ، مدیر عامل و بنیانگذار Bifrost

عکس پروفایل نویسنده

@ماه-ادواردادوارد مون

طراح ارشد محصول / سرمایه گذار ارز رمزنگاری شده

با تحریک سریع واکسن COVID-19 ، بلاکچین ها با قدم های عظیم ، دنیا را تسخیر می کنند. از بنگاه های اقتصادی گرفته تا م institutionsسسات دولتی ، تعداد بنگاه هایی که سرانجام به نفع بلاکچین بودند هرگز تحت تأثیر قرار نمی گیرند. با توجه به افزایش اعتماد به بیت کوین ، بزرگترین ارز غیرمتمرکز جهان ، بلاکچین ممکن است توجه بیشتری را جلب کند ، حتی اگر هنوز همه مقامات از مزایای مستقیم آن اطمینان نداشته باشند.

علیرغم مزایایی که هم در سطح صنعتی و هم در سطح اجتماعی وجود دارد ، بلاکچین ها همچنان یک روند نوپای فناوری هستند که به طور کامل از کوتاه مدت ها محروم نیستند. به عنوان مثال ، ماهیت پراکنده بازار بلاکچین چنین است ، که امکاناتی را برای یک دامنه گسترده فراهم نمی کند.

یکی دیگر از این راه ها ، سرعت تغییر سریع است که مطمئناً طی چند سال بسیاری از پروژه های غالب را پشت سر می گذارد. این باعث می شود کارآفرینان در انتخاب بلاکچین بسیار محتاط باشند ، زیرا انتخاب آنها به کل آینده پروژه بستگی دارد. به منظور ساختن چیزی با دوام ، بازرگانان نیاز به تضمینی دارند که این روند فناوری در برابر آزمایش زمان مقاومت خواهد کرد و هربار به عنوان جدید ، فراموشی نخواهد رفت …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور