آیا هوش مصنوعی جایگزین مدیران نمونه کارها در صنعت مالی می شود؟

عکس پروفایل نویسنده

@mariojosepalmaماریوخوس پالما

من یک کارآفرین ، متخصص هوش مصنوعی و مهندس نرم افزار با بیش از 15 سال تجربه هستم.

گیمرها و بازیکنان پوکر شطرنج هوش مصنوعی (AI) قبلاً ثابت کرده اند که می توانند استادان انسانی را شکست دهند. چه چیزی باعث می شود هوش مصنوعی در بازارهای مالی همان کار را انجام ندهد؟ چه اتفاقی می افتد که AI به یک بازیکن نمونه کار تبدیل شود؟

تا حدی ، اگرچه موفقیت در سرمایه گذاری به شدت به تعاملات انسانی متکی است ، اما تاکنون وجود داشته است. در حقیقت ، تعداد بسیار کمی از صنایع به اندازه بازارهای مالی به تصمیمات کارمندان بستگی دارند. آیا با هوش مصنوعی ، این تصمیمات انسانی با یادگیری ماشین بازنویسی می شوند؟

واقعیت این است که “تجارت الگوریتم” در حال حاضر بازار را تحت تأثیر قرار داده است ، و افت شدید انحصاری داون جونز را در 700 دقیقه در 20 دقیقه در فوریه 2018 تشدید کرده است. معامله گران و تحلیلگران توافق کردند که رشد روزافزون مدل های معاملات الگوریتم و سفارشات فروش خودکار بر سقوط تأثیر می گذارد. آن روز.

بسیاری از نقش های مثبت وجود دارد که هوش مصنوعی می تواند در صنعت مالی ایفا کند. الگوریتم های هوش مصنوعی می توانند ریسک را کاهش دهند ، تقلب را کشف و مدیریت کنند ، بهره وری عملیاتی را بهبود بخشند و خدمات بهتر مشتری را ارائه دهند.

به عنوان مثال ، سیستم هایی در حال حاضر در داخل بانک ها و سایر موسسات مالی وجود دارد که رفتارهای نامنظم را روی حساب ها نشان می دهند. دستگاه…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور