محدودیت برای نمایه سازی صفحه برای یک سایت

گوگل می گوید محدودیتی در تعداد صفحات HTML ثابت که می تواند از یک سایت فهرست بندی کند ، ندارد.

موضوع محدودیت های نمایه سازی ، تمرکز آخرین قسمت از از Googlebot س Askال کنید در یوتیوب.

جان مولر از گوگل به سوالی درباره اینکه آیا حداکثر محدودیت برای نمایه سازی صفحات از یک سایت وجود دارد پاسخ می دهد و به طور خلاصه تفاوت بین محتوای استاتیک و پویا را مورد بحث قرار می دهد.

در اینجا بیشتر موارد مربوط به آخرین قسمت Ask Googlebot است.

آیا Google حداکثر محدودیت در صفحه بندی صفحه برای یک سایت را دارد؟

خیر ، محدودیتی در تعداد صفحات Google وجود دارد که می تواند از یک سایت نمایه شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

س submittedال ارسالی به Google مخصوص صفحات ساکن است ، اما مولر می گوید این مسئله در مورد صفحات پویا نیز صدق می کند.

پویا یا ساکن بودن یک صفحه برای گوگل اهمیتی ندارد زیرا نمی تواند تفاوت را تشخیص دهد.

بعضی اوقات سایت ها سعی می کنند با افزودن پسوند .html ، صفحات پویا را به صورت صفحه های استاتیک پنهان کنند ، اما مولر می گوید که لازم نیست.

در حالی که محدودیتی برای نمایه سازی وجود ندارد ، Google منابع خود را در جایی متمرکز می کند که بیشتر منطقی باشد.

مولر مثالی می زند که یک سایت کاملاً جدید با میلیون ها صفحه احتمالاً بلافاصله تمام محتوای آن را نمایه سازی نمی کند. دلیل آن این است که گوگل هنوز تصوری در مورد ارزش محتوای سایت برای وب ندارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

از طرف دیگر ، در مورد فهرست بندی صفحات از یک سایت مستقر با ارزش اثبات شده ، Google هیچ گونه رزرو نمی کند.

توصیه مولر به دارندگان سایت تولید محتوای “عالی” است تا الگوریتم های گوگل بدانند ارزش این را دارد که منابع را خرج کنید تا همه در نتایج جستجو نمایه شود.

بیانیه کامل وی را در فیلم زیر بشنوید:

https://www.youtube.com/watch؟v=uG1VnZlwHgs

رونوشت جزئی:

“به طور خلاصه ، نه ، هیچ محدودیتی وجود ندارد. اما بیایید لحظه ای سریع به پرداختن دو موضوع مرتبط بپردازیم. ابتدا صفحات ایستا در مقابل صفحات پویا. وقتی محتوا در دسترس موتورهای جستجو قرار می گیرد ، آنها نمی دانند از یک صفحه ثابت است ، بنابراین فایلی اضافه شده و هرگز تغییر نکرده است یا اینکه توسط چیزی در سرور ایجاد شده است ، بنابراین یک صفحه پویا است. ما نمی توانیم بگوییم و از هر جهت برای موتورهای جستجو مهم نیست.

گاهی اوقات سایت با افزودن پسوند HTML سعی می کند صفحات پویا را به صورت صفاتی ثابت نشان دهد ، اما این امر چیزی را تغییر نمی دهد. دیگر نیازی به این کار نیست.

جنبه دیگر محدودیت برای نمایه سازی است. ما محدودیتی برای نمایه سازی نداریم. با این حال ، ما سعی می کنیم منابع خود را در مکانهایی متمرکز کنیم که فکر می کنیم آنها معنی دار هستند. با توجه به این نکته ، الگوریتم های ما معمولاً سعی می کنند نمایه سازی را بر روی صفحاتی که نمایه سازی منطقی هستند متمرکز کنند.

بنابراین اگر این یک وب سایت کاملاً جدید باشد ، احتمالاً میلیون ها صفحه را خاموش نمی کنیم و فهرست بندی می کنیم. با این حال ، اگر دیدیم که ارزش آن را دارد ، خوشحال خواهیم شد که فقط چنین کاری انجام دهیم.

این فرایند کاملاً خودکار است ، بنابراین اگر در حال ساخت وب سایت خود هستید ، توصیه ما این است که از عالی بودن آن اطمینان حاصل کنید تا الگوریتم های ما به راحتی درک کنند که ارزش دارد کمی بیشتر وقت بگذارید تا همه آن نمایه شود و در جستجو نشان داده شود. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور