طمع تهدید به نابودی Dogecoin است ، اما شعار ممکن است بازخرید شود

عکس پروفایل ظهر آنتونی واتسون هکر

# هر روز فقط بخیر فقط یک شعار عالی است. یکی را می توانم در آغوش بگیرم. حرص و طمع Dogecoin را نابود می کند اگر چه. با این حال من به شعار چسبیده ام. جامعه سالهاست که وجود دارد. تاب آوری نشان داده است. آنها شعار “هر روز فقط خوب کار کن” را باور دارند. آنها در حالی این کار را می کردند که dogecoin کمتر از یک پنی هزینه می کرد.

جامعه مقصر در دستکاری های میلیاردرها نیست. چگونگی واکنش جامعه به ثروت یافت شده جدید خود ، تقصیر آن خواهد بود. من امیدوارم که جامعه Dogecoin آنقدر کم عمق نباشد که نفهمد این شعار چیزی است که آن را متمایز می کند.

امیدوارم؟ نه ، در حقیقت صادقانه بگویم ، من تا حدودی به این جامعه ایمان دارم. جامعه Dogecoin بلافاصله مرا تحت تأثیر قرار داد. آنها فقط به اندازه سایر جوامع اینترنتی تلخ و بدبین نبودند. وقتی فهمیدم شعار “هر روز فقط خوب کار کن” بود ، پس کاملاً فروخته شدم. می دانستم که می خواهم درگیر شوم.

Dogecoin IS پول است. این یک ارز رمزنگاری شده واقعی است. این پول مانند سایر ارزهای فیات است. براساس کاربردی که دارد ارزش آن را دارد. این بدان معنا بود که حتی در اوایل ، جامعه قدرت پول را برای انجام کار خوب تشخیص داد. سال ها و سال ها پیش ، جامعه Dogecoin در حال برگزاری مجامع خیریه و جمع آوری پول برای اهداف خوب بود.

اکنون مقداری حرص و طمع را تشخیص داده ام. من می بینم که مردم با قیمت مشخصی وارد می شوند و درباره …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور