در اینجا چرا ما به یک کیف پول رمزنگاری امن دیگر نیاز داریم

  عکس پروفایل ظهر دنی وسلی هکر

کیف پول های رمزنگاری کنونی چه مشکلی دارند ، چگونه منبع باز می تواند به حل آنها کمک کند و آیا می توان مدیریت ثروت واقعی برای DeFi ایجاد کرد؟ من این فرصت را داشتم که با Dan Dadybaev و Aibek Esengulov ، 22 ساله CTO و مدیر ارشد رشد کیف پول رمزنگاری غیرقابل توقف که توسط سازندگان Z cash ، امن ترین ارز رمزپایه موجود تأیید شده ، بنشینم و درمورد این مسائل با جزئیات بیشتری صحبت کنم.

چرا Unstoppable را شروع کرده اید؟ منظور من این است که تعداد زیادی از 22 بنیانگذار تلاش برای آزادی مالی ، اقتصاد آزاد و تمرکززدایی ندارند. چرا این موضوع برای شما مهم است و داستان محصول چیست؟

تیم ما متشکل از چندین کارآفرین با تجربه راه اندازی ، خلاقیت بسیار ماهر و مهندسانی است که به طور معمول انتظار دارید آنها را در برخی از نیروگاه های قدرتمند IT پیدا کنید. قبل از کار روی Unstoppable ، ما قبلاً با هم در حال ساخت بودیم. بین سالهای 2015 و اواخر سال 2017 ، ما روی یک B2B SaaS startup کار کردیم و عملکرد خوبی داشتیم.

همه چیز خوب پیش می رفت تا جایی که ما با مشکلات سیستم مالی و نظارتی پیرامون آن روبرو شدیم. در برخی موارد ، این مسائل نظارتی در توانایی ما برای نوآوری تداخل ایجاد کرده و به طور قابل توجهی ما را از نظر ویژگی هایی که می توانیم در محصولات خود ادغام کنیم محدود کرد. چنین…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور